Dank je. Zoals ooit als een door Roloo gecorrigeerd, rijdt een K geen 200km bij 5k toeren (dit zal eerder rond de 7 à 8k toeren zijn in de 6de versnelling). Maar waarschijnlijk had ik geen tijd om op de toerenteller te kijkenGeweldig verhaal en ik zou dus meteen verkocht (eeder verliefd) moeten zijn na een proefrit, dat was ik eerder ook met mijn huidige BMWtje... dus wie weet.. Ik ben er wel helemaal verzot op en lees momenteel alles over BMW.. ff verder niets om handen op het moment.
Als maar niet mijn laatste proefrit ooit gaat worden als k het gas opentrek
Oh ja, waarom is die witte K1300s nu teruggenomen door BMW?
"SNEAK PREVIEUW"
Oh had ik al verteld dat ik as vrijdag een uitnodiging heb gehad voor een sneak previeuw van de K1300S/R/GT.
En 7 Feb weermaar dan bij Simako.
en en en en?Lennard maakt me gek:
[...]
Oke ik ga nu maar eens
en en en en?
hij/zijis mooi
Texan houdt het dicht bij huis:
Die K1300S lijkt wel wit (ja, ik weet het, het is grijs). Maar mooie plaatjes Lennard. Zaterdag maar eens bij Simako kijken.
Lennard heeft fraaie pica's van de K13S gemaakt:
K1300S[afbeelding]
Tja, maar in Amersfoort is niet de K1200Sport Forum treffen 2009Als je nou ff doorrijdt naar Amersfoort.........daar staat ie ook, maar daar wordt bovendien de Hartenjager 4 op basis van de HP2Sport onthuld
http://www.vanharten.nl/site/nieuws_detail.php?id=243
Linkje? of hoe kom je aan deze info?kaarten SBK 26 april TT circuit Assen:
BMW komt dit jaar voor t eerst met een VIP-arrangement voor de SBK op t TT-circuit Assen op 26 april as. Kaarten kosten iets van 140 EUR p/s en zijn via de dealer te bestellen, er zijn 250 kaarten beschikbaar.
BMW's beroemde TT VIP-arrangement gaat dit jaar ook gewoon door en als ik t goed begrepen heb, zijn de kaarten hiervoor ook al te bestellen
gisteren van mijn dealer vernomen. (overigens was de sfeer bij mijn dealer in ernstige mineur ivm noodlottig bedrijfsongeval afgelopen week)Linkje? of hoe kom je aan deze info?
Tja, maar in Amersfoort is niet de K1200Sport Forum treffen 2009.
En het gaat mij wel om de K1300en niet om die sportieve damesbrommer .