BMW F900R - #Neverstopchallenging

Wie rijden hier, net als ik, eigenlijk het hele jaar door?
Wie hebben er ondertussen allemaal de 10k beurt achter de rug? Wat kan ik verwachten qua kosten etc?
Ik rij niet het hele jaar door, maar wel een goede 8/9 maanden. De 10k beurt kostte mij 355 euro vorig jaar en omvat voornamelijk de vloeistoffen verversen.

Ik heb zojuist de F900R op marktplaats gezet…

Ik ga hoogstwaarschijnlijk vrijdag een handtekening zetten voor de aanschaf van een nieuwe Yamaha MT-09 SP.

Mocht iemand die hier meeleest interesse hebben, dan hoor ik het graag!

Wie rijden hier, net als ik, eigenlijk het hele jaar door?
Ik rijd eigenlijk al sinds ik mijn rijbewijs heb het hele jaar door. In al die jaren slechts een paar (denk inderdaad in totaal 3 weken) niet kunnen rijden vanwege sneeuwval/ijzel. Zelfde geldt nu dus. Ik rijd door tot het echt niet meer kan.

Ik heb zojuist de F900R op marktplaats gezet…

Ik ga hoogstwaarschijnlijk vrijdag een handtekening zetten voor de aanschaf van een nieuwe Yamaha MT-09 SP.

Mocht iemand die hier meeleest interesse hebben, dan hoor ik het graag!
Ah dat meen je! Wat is je beweegreden?

Ah dat meen je! Wat is je beweegreden?
Ik mis net wat sportiviteit, onder andere ook door het gebrek aan rijmodi pro en door het verhoogde stuur. Stuur is opzich zo op te lossen, maar de andere opties zijn achteraf behoorlijk aan de prijs.

Daarnaast ga ik met 4 vrienden tegelijk die SP bestellen, groepsdruk😅

Ik mis net wat sportiviteit, onder andere ook door het gebrek aan rijmodi pro en door het verhoogde stuur. Stuur is opzich zo op te lossen, maar de andere opties zijn achteraf behoorlijk aan de prijs.

Korting bij grotere afname 🤔?

Maar achteraf accessoires inbouwen is inderdaad prijzig: mijn vriendin wil hvv op haar F900R, en dat kost bijna 600 euro 😬.

Ah ja dat kan ik begrijpen ja. Dynamic Pro is zo'n gigantisch verschil met road. Snap echt niet dat ze dat niet standaard aanbieden. Transformeert de bike volledig

Even spammen dan maar O-) .

e3666159-4166-4842-a659-a89130b850c0.webp

Maar achteraf accessoires inbouwen is inderdaad prijzig: mijn vriendin wil hvv op haar F900R, en dat kost bijna 600 euro 😬.
Inruilen tegen dezelfde voelt ook een beetje krom, zat al langer te twijfelen en de groepsdruk was net het laatste zetje.

Een M900R, dat is eigenlijk waar ik stiekem een beetje op hoopte met die laatste update.

Even offtopic, zouden jullie m helemaal standaard aanbieden of met modificaties (Dominator demper, Evotech kentekenplaathouder, puig bar ends, SP Connect die ik 2 weken terug heb ingebouwd🙄).

Afhankelijk van het advies zijn deze goodies wellicht ter overname beschikbaar.

Even offtopic, zouden jullie m helemaal standaard aanbieden of met modificaties (Dominator demper, Evotech kentekenplaathouder, puig bar ends, SP Connect die ik 2 weken terug heb ingebouwd🙄).

Afhankelijk van het advies zijn deze goodies wellicht ter overname beschikbaar.
Ik ben meer van het verkopen met alles erop en eraan; alles eraf halen en los verkopen levert ook vaak niet veel op (behalve ergernis). Nu is het ook zo dat mensen vaak onrealistische prijzen vragen omdat er ‘zoveel opzit’; dat kun jij wel mooi vinden, maar zit een koper daarop te wachten?

Ik ben meer van het verkopen met alles erop en eraan; alles eraf halen en los verkopen levert ook vaak niet veel op (behalve ergernis). Nu is het ook zo dat mensen vaak onrealistische prijzen vragen omdat er ‘zoveel opzit’; dat kun jij wel mooi vinden, maar zit een koper daarop te wachten?
Dit was ook mijn eerste gedachte. Heb m voor 8250 online gezet, 18.5k gelopen, uit 2020. We gaan het zien.

Terug
Bovenaan Onderaan