BMW F650GS Dakar MJ-ZR-28 Gestolen Amsterdam

Kut TS, hoop voor dat je hem ongeschonden terug krijgt.

Hebben ze voor de verandering maar eens geen Nijmegen gekozen??:P

Laatst bewerkt:
Verzekering papieren opgestuurd, nu maar afwachten wat ik terug krijg. Kreeg vandaag de bestelde Werkplaats manual voor de GS binnen. Tja daar heb ik ook niet meer zoveel aan. Had ook net een set nieuwe remblokken aangeschaft, toch weer 100 euro of zo iets. Ze hebben een keer eerder een oude XT van me proberen te stelen, toen was het verhaal ook dat ze die graag gebruiken voor overvallen.

:(

Wist je dat F650GSen vrij zeldzaam zijn? Bij De Jong in Alphen hebben ze er maar 2 in onderhoud. Zo veel dakars rijden er niet rond in nederland in die kleurstelling. Wat dat betreft is het een vrij unieke motor. Post even een berichtje op het forum van de bmw gs club. GeStolen

Nog niks van de verzekering maar ik moet wel naar m'n werk kunnen, dus staat er nu een KTM 640 Adventure in de schuur. Niet zo comfortabel als de bmw maar stuurt heerlijk en je zit er met een glimlach op. Hopelijk krijg ik genoeg terug voor de gestolen bmw terug...

Het zal vast die van jou niet zijn, maar er staat vaak een 650 Dakar aan de Weesperzijde in de buurt van café De IJsbreker.

Mijn verzekering heeft het netjes afgehandeld, en mij en nette prijs gegeven voor de bmw. Mis de bmw wel, was een top machine.

Terug
Bovenaan Onderaan