Dat niet alleen...op maandag 12 april tussen 17.30 en 18.30 is in Amsterdam op de hoek Keizersgracht - Wolvenstraat mijn BMW F650GS Dakar Gestolen.
[afbeelding]
Kenteken : MJ-ZR-28
Bouwjaar : 2004
Framenr : WB10173A01ZF64514
Wellicht dat iemand m nog ergens tegen komt op weg naar het oostblok.
Dus jij jat een nieuweWat denk je zelf ? Er is geen of te weinig politie heb je dat nou nog niet door ?
Nederland is failliet ! snap dat dan ! het is het tijdperk van de tokkies en criminelen dat is al jaren aan de gang als je dat nog niet ziet
zelf oplossen is mijn motto , gelijke munt terug betalen !
Wat denk je zelf ? Er is geen of te weinig politie heb je dat nou nog niet door ?
Nederland is failliet ! snap dat dan ! het is het tijdperk van de tokkies en criminelen dat is al jaren aan de gang als je dat nog niet ziet
zelf oplossen is mijn motto , gelijke munt terug betalen !
Zal mn ogen openhouden, ook op mn werk want wij baggeren de Amsterdams Grachten uit, en daar komen regelmatig wat motoren uit
Heb inderdaad ooit wel eens wat idioten betrapt die 'snachts bezig waren de motor van mijn buurman in de gracht te kieperen. Is ze toen niet gelukt, maar wist niet dat het vaak voorkomt. ?
Zal overigens voor TS niet opgaan, zijn motor is midden op de dag verdwenen.
Hoeveel per jaar weet ik niet maar het zijn er een hoop, laatst nog een 1200gs, en die was nog niet bruin dus lag ie er nog niet zo lang in.
En je wil niet weten wat ik mensen er overdag al in heb zien kieperen
bba?
Plegen ze een overval met die GS'jes en die dumpen ze dan in t water.. klaar is kees