BLuMT: Brikkers' Lunatic Midsummernight Toertocht

*O* *O*

Natuurlijk houden we rekening met het gebrek aan daglicht. Wel hoop ik dat je er zelf voor zorgt dat je koplamp meer licht geeft dan tijdens de OBT :P
Daarnaast: je denkt toch niet dat we op onze brikkies in het donker opeens als een stel debielen aan het dijkracen slaan hè?? We houden gewoon een OBT-tempo aan... en eventueel nog lager als de situatie dat vereist. Moet met jouw rijstijl ook bij te knorren zijn :Y :Y

Ik pas de beginpost wel even aan *D
 
Tis natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk van de toestand van mijn ogen :Y

Vanmiddag weer voor een onderzoek weg, tegen etnstijd weet ik of mijn linkeroog idd te laseren is (of een lensimplantaat)

Afgelopen zondag gemerkt dat rijden met maar 1 goed oog niet echt handig is, zeker niet bij ingespannen kijken. In de nachtelijke uren gaan rijden lijkt me dan nog een stuk moeilijker :P
 
Tis natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk van de toestand van mijn ogen :Y

Vanmiddag weer voor een onderzoek weg, tegen etnstijd weet ik of mijn linkeroog idd te laseren is (of een lensimplantaat)

Afgelopen zondag gemerkt dat rijden met maar 1 goed oog niet echt handig is, zeker niet bij ingespannen kijken. In de nachtelijke uren gaan rijden lijkt me dan nog een stuk moeilijker :P
Kan ik me voorstellen. Met dit soort medische redenen op het laatse moment afhaken Zal niemand je dan ook kwalijk nemen (al is het natuurlijk nooit leuk).

Succes vanmiddag en sterkte met dat oog!! :Y
 
Tjemig, al zullen we niet hard rijden, dit topic gaat wel door, ik heb me nog lam getikt op de ZOBBTpage en hem/haar nu uiteindelijk maar dood verklaard. Attent om nog even aan de ZOBBT te refereren, waarde Billy.

Mijn bijdrage laat ik dus niet lopen, een laatste kruisbestuiving!

Post van TingTing in topic 'De ZOBBT. De wat? De ZOBBT!'



:W

Uiteraard refereer ik aan de ZOBBT waarde Ting. Een verstandig mens koestert zijn historie. Ik waardeer het meedenken bijzonder, al vrees ik weinig aan de suggestie te hebben omdat e.e.a. wel bijzonder uit de richting ligt voor de route die ik in gedachten al voor zo'n 80% heb uitgeknobbeld. Ik zal evenwel kijken of er een mouw aan te passen valt O-)
 
Kan er nog niet zoveel over zeggen, maar ik doe mn best om een snel herstel te halen. Goed eten, goed rusten, etc. Komt goed!

Om me inhoudelijk met de rit te bemoeien: Er wordt een starttijd van ca 03.00 voorgesteld. Omdat het daglicht al om een uur of 5 intreed in juli, heb je dan maar 2 duistere uurtjes. Misschien nog iets eerder vertrekken?
 
*O*

het wordt nog gezellig druk :Y


:W

[me]mmmh... Alp en Jump, ken ik u niet toevallig? ;)
[/me]
 
zelfs met mijn brilletje op zijn die kleine lettertjes niet te lezen

may be may be not
dan doen we het toch even zo :P

spannend... :X een nachtrit met een mistery guest :+

[me]JooGhum kan nu al niet meer slapen...
[/me]



hoe dan ook, WELKOM :W
 
[me]Billy the kid denkt aan trans-alp. Klopt dat?? Of moet ik me scharen onder diegenen die je verder niet kennen??? :? [/me]

Billy the kid heeft goed gedacht _O-

maarre...als jij weet wie ik ben zou ik ook moeten weten wie jij bent???? :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan