Black Friday

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Iemand weet van goeie black friday deals in motorzaken?
Niet zozeer motoren zelf maar alles errond.

Black-friday-Wembl_3121002k-large_trans++qVzuuqpFlyLIwiB6NTmJwfSVWeZ_vEN7c6bHu2jJnT8.jpg
 
Goeie vraag, heb van ongeveer elke winkel waar ik ooit in m'n leven wat gekocht heb wel een bullshit mail gekregen, behalve van de gevestigde orders in motorland.
 
Nou de mediamarkt heeft me verteld dat ik met de slaapzak en al daar voor de deur mag slapen voor hun schokkende kortingen :')
 
Goeie vraag, heb van ongeveer elke winkel waar ik ooit in m'n leven wat gekocht heb wel een bullshit mail gekregen, behalve van de gevestigde orders in motorland.
Wat voor product zou je kopen als het in de aanbieding was? Ik zit er ook wel eens over na te denken, om hieraan mee te doen. Maar zou iemand olie of remblokken of een kettingset kopen als het op die ene dag afgeprijsd was?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor product zou je kopen als het in de aanbieding was? Ik zit er ook wel eens over na te denken, om hieraan mee te doen. Maar zou iemand olie of remblokken of een kettingset kopen als het op die ene dag afgeprijsd was?

:Y al is het maar voor de voorraad.
 
Wat voor product zou je kopen als het in de aanbieding was? Ik zit er ook wel eens over na te denken, om hieraan mee te doen. Maar zou iemand olie of remblokken of een kettingset kopen als het op die ene dag afgeprijsd was?

Ik verwacht eerder dat je de week voor black friday geen drol verkoopt. En op de vrijdag zelf moet je al die mega orders met weinig marge en grote spoed de deur uit zien te krijgen. Want die goedkope oliefilter moet wel de volgende dag geleverd worden om een stortvloed aan klaagmails te voorkomen.

Ik bestel nog wel eens wat bij datona of oliehandel en die spammen me de laatste maanden ook helemaal plat. Maar omdat ze zo vaak akties hebben wacht ik altijd met bestellen tot er weer een kortingscode aktie is.

Mooi koopje natuurlijk maar ik vind het toch geen fijne ontwikkeling.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor product zou je kopen als het in de aanbieding was? Ik zit er ook wel eens over na te denken, om hieraan mee te doen. Maar zou iemand olie of remblokken of een kettingset kopen als het op die ene dag afgeprijsd was?

Ik zou niet anders doen, gezien ik het persoonlijk allemaal van overgewaaide amerikaanse onzin vind. Ik koop spullen wanneer het nodig is.

Echter naar aanleiding van dit topic viel me wel op dat de '' motorbranche '' bij gebrek aan betere benaming hier eigenlijk niets mee doet terwijl je van zo ongeveer elke elektronica winkel diverse mails krijgt met '' koop nu deze wasmachine met 5 euro korting ''

Kettingen etc lijkt me dan ook niet heel relevant, misschien meer zoeken in het onderhoud ? Qua olie met korting, of schoonmaak spul ?
 
Laatst bewerkt:
Vind het wel een mooi concept, als het dan ook echt lagere prijzen/meer korting zijn. Mooi een slag slaan voor de kerst. Hier in Nederland heb ik meer het gevoel om deze commerciële dag ook naar Nederland te halen en hier dan zogenaamd veel korting te geven op artikelen. Of zoals de mediamarkt doet. De originele prijs wat duurder te maken en met Blackfriday wordt het gewoon de reguliere prijs.

Als het te mooi is om waard te zijn...
 
Laatst bewerkt:
Wat voor product zou je kopen als het in de aanbieding was? Ik zit er ook wel eens over na te denken, om hieraan mee te doen. Maar zou iemand olie of remblokken of een kettingset kopen als het op die ene dag afgeprijsd was?

ik vraag me er altijd bij af wat voor doelgroep je wilt aantrekken, platter verwoord , heb je zin in volk wat zich lijkt te gedragen als op de foto in de openingspost ?

ikzelf vind een aktie van de hema wel leuk , althans het concept :
je koopt voor een x bedrag een bon om daar een fotoalbum mee te kunnen kopen ter waarde van x + 1/4 x euro.
dus 25 % korting op het moment dat de klant het zelf wil, maar wel nu even betalen natuurlijk ;)

in hun geval heb je ook de kans dat die bonnen verlopen qua tijd , volgens mij werd hier ook rekening mee gehouden met koopzegels bij supermarkten.
nu ik dit zo typ meen ik ook dat waardebonnen onbeperkt geldig moeten zijn tegenwoordig.
maar zolang mensen ook hun kentekenpapier e.d kwijt kunnen raken lukt dat vast ook wel met waardebonnen..

kunst is wel om een fraude bestendig registratie systeem te hebben met waardebonnen tenzij de marge zo goed is dat het niet uitmaakt als mensen bonnen vervalsen of codes verzinnen.
 
Black Friday, echt racisitisch, best wel een onderwerp wat bij de politieke partij Denk onder de aandacht gebracht mag worden... :+
 
Verdomt, zoek een 116/530 kettingset op Ebay.. Black Friday Price: $18.04. _O-
 
Laatst bewerkt:
Wat voor product zou je kopen als het in de aanbieding was? Ik zit er ook wel eens over na te denken, om hieraan mee te doen. Maar zou iemand olie of remblokken of een kettingset kopen als het op die ene dag afgeprijsd was?
Onderhoud/slijtage delen sla ik altijd als er goede korting is. :Y
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is elk dag zwart :P

Wat voor product zou je kopen als het in de aanbieding was? Ik zit er ook wel eens over na te denken, om hieraan mee te doen. Maar zou iemand olie of remblokken of een kettingset kopen als het op die ene dag afgeprijsd was?

Gezien de tijd van het jaar zou je dingen in de aanbieding kunnen gooien die handig zijn voor winterstalling. Hoezen, paddocks, sloten, kettingen, onderhoudsmiddelen etc. Vooropgesteld dat je die artikelen ook verkoopt.

En anders gewoon lekker laten gaan. Mijn ervaring met Nederlandse klanten is dat als ze dingen voor de kerst/feestdagen willen, dat dit altijd op de dag van tevoren om kwart over elf 's avonds wordt besteld. En dat men vervolgens enorm verbolgen is als levering dan toch niet lukt op de drukste tijd van het jaar. Want wie kon toch aan zien komen dat je ging gourmetten met kerst....
 
Mooi man die black friday. Lekker rossen in de winkel en dan ook nog naar huis gaan met een tosti-ijzer met 20% korting. Verheug mij er nu al op. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan