Beurt Honda 929rr wat zijn de beste producten?

Blade929rr

MF'er
7 mrt 2007
85
16
Hallo liefhebbers,
Ik heb sinds kort een 929rr aangeschaft.
Nu wil ik de motor even goed onder handen nemen. Ik vraag met alleen af welke olie, bougies, filters, remmen etc. Ik het beste kan kopen. Ook wil ik er even nieuwe koppelingsplaten in monteren. Welke merken kan ik het beste kopen en wat absoluut niet. Ik ben benieuwd naar eigen ervaringen. En uitsluitend voor de 929 of eventueel 954 is veel hetzelfde heb ik begrepen. Bij voorbaat dank!
 
Niet dat ik bang ben dat het kapot gaat. Maar meer of er iets beters is dan origineel. Omdat mijn 929 een ander uitlaat systeem + k&n luchtfilter heeft en power commander. Dus iets meer vermogen. Honda plaatjes kunnen dit gewoon hebben?
In dat geval kan je prima de originele koppeling monteren.

Mijn 929rr heeft dezelfde wijzigingen en heeft nog steeds de originele koppeling (nu 46 dkm op de teller) en nergens last van, ook niet op het circuit.
 
Heeft ie iets meer vermogen of maakt ie iets meer herrie?
Haha beide denk ik volgens de vorige eigenaar zou hij rond 15 pk meer op het achterwiel hebben. Maarja dat kan ik al alleen bevestigen als ik een dynorun ga doen. Wat ik ook ga doen als het weer wat beter word en ik alles heb gedaan aan de motor. Tzt laat ik uiteraard wat weten voor de liefhebbers ik ga het filmen en op YouTube zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan