Berik Misano overall wit/grijs/zwart mt 56 als nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

peet s

Die hard MF'er
25 mrt 2008
625
1
zevenbergen
Dit Berik Misano pak in maat 56 is echt gewoon zo goed als nieuw.

Ik heb meerdere leren pakken en heb dit pak zelden aangehad. Aangezien ik nu een Triumph Tiger 1050 rijd, vind ik het geen gezicht om met zo'n flitsend pak en zo'n speedhump op mijn rug rond te rijden.

Vandaar dat ik hem nu in de verkoop doe. Ik ben heel zuinig op mijn spullen en zodoende werden na iedere rit netjes de vliegenresten eraf gehaald en is het pak regelmatig ingevet.

Ikzelf heb vaak het probleem met mijn lengte, dat de pijpen van het pak te kort zijn. Ik vond hem tevens te strak zitten rond mijn kuiten.

Ik heb toen van het dure kevlarstretch (elastisch) bij MJK (Oudenbosch) gekocht en dit aan de achterzijde van de overall bij mijn kuiten laten zetten. Hij zat daarna lekker bij mijn kuiten. Tevens zal hij dus nu bij een ieder bij de kuiten goed zitten. Ik heb tevens aan beide pijpen een stuk kevlarstretch laten zetten, wat dicht gedaan kan worden middels daarop bevestigd klittenband. hierdoor is de lengte van de pijpen langer geworden. Mocht iemand deze verlenging niets vinden, is het er makkelijk af te halen. (zie foto's).


Op diverse plekken in de overall, is er kangoeroeleer in verwerkt.
Tevens is de overall goed geventileerd middels ventilatiegaatjes en is op de buigzame gedeeltes netjes voorzien van kevlarstretch.


Mijn maten zijn: 186 cm lang en ik weeg 92 kg.

Het pak kostte destijds 950 euro


***********Nu te koop voor een verlaagde prijs van 375 euro***********
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
Hoi, Brakke. Ik laat al zoveel geld op het pak schieten. Het is gewoon een pak wat er als nieuw uitziet. 350 euro is mijn uiterste prijs.

groeten,

Peter
 
Peet,

Ok, ik betaal je dan 360 totaal (das dan inclusief verzenden).

Als je akkoord gaat, dan stuur me aub je gegevens voor het overmaken naar:

saeed.younesi@gmail.com

Ik heb het pak uiterlijk donderdag nodig, dus zal het geld meteen overmaken aan je.

Bedankt,

Brakke
 
Hoi, Brakke. Ik heb mijn gegevens al naar je emailadres gestuurd.
360 euro is akkoord.

Ik hoor van je.

groeten,

Peter
 
Hoi, Bragge. Je hebt met de overboeking wel de postcode aangegeven, maar niet je adres.
Ik heb de straat even opgezocht in het postcodeboek, maar dan heb ik nog niet je huisnummer. Stuur aub zo snel mogelijk dit door. Ik heb het pakket al klaar liggen voor je.

groeten

peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan