Beeline GPS apparaat

Heb de aankondiging van de mail gehad, mail zelf nog niet.
Ik heb alleen nog geen idee welke premium houder ik moet bestellen voor op mijn Z800.
Er zat bij mij zo'n 3 uur tussen de eerste mail met aankondiging en de mail voor het definitief bestellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: G.C.
Tada, ben een blij mens. Moest nog ff 10 pond voor verzending lappen. Maar verzending staat bij mij op eind mei. Mischien had ik fooi moeten geven voor voorrang..... Het bierfonds.....
Screenshot_20240410_220402_Chrome.jpg
Screenshot_20240410_220009_Chrome.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: Tuh
Ik denk dat ik maar gewoon de premium stuurbevestiging ga mee laten komen.
IMG_20240411_124143598 (1).jpg
IMG_20240411_124134718 (1).jpg
IMG_20240411_124120957 (1).jpg
 
Laatst bewerkt:
Incasso is er geweest en ik kon vanmorgen ook inloggen en beginnen kiezen. Daarna heb ik scherm tijdje laten open staan zonder wat te doen. Wegens werk. En nu heb ik dit dus.

Heb dus maar mailtje gestuurd naar supportgnomes
 
Das minder '(
Maar zodra de nieuwe binnen is probeer ik het ook nog wel even, wie weet hè.
Je hebt immers maar één geïnteresseerde nodig

Ikzelf heb er niets aan om de “oude” te behouden, en als verkopen geen succes is, dan stel ik’m gewoon beschikbaar onder de verschillende motorvrienden.
 
Ik had de gunmetal + de charger ge-pledged a €250,-.
Maar kwam gister in de bestelling op €210,-.
Voor de resterende €40 heb ik toen maar wat dingetjes eraan toegevoegd omdat je het toegezegde €250 MOET halen.
(Het resterende bedrag ben je anders namelijk kwijt)

Maar nu klopt het verhaal wel weer.
Ga er vanuit dat eenieder de complete bestelling opnieuw kan plaatsen.
Dan komt het allemaal wel goed.
En natuurlijk hopen dat de boel snel verstuurd word.
 
In het kader van N+1 krijgt mijn motor binnenkort gezelschap van een Kymco AK550. Nu kan op dat stuur niet de normale houder met elastiekjes en monteren en op de spiegel gaat ook niet omdat die ver naar voren op de kuip staan. Blijft dus over dat plakding dat nog ongebruikt in de Beeline verpakking zit. De grote vraag; kan ik die plakbevestiging vertrouwen of levert Beeline die dingen alleen erbij ter bevordering van de verkoop van Beelines?
 
In het kader van N+1 krijgt mijn motor binnenkort gezelschap van een Kymco AK550. Nu kan op dat stuur niet de normale houder met elastiekjes en monteren en op de spiegel gaat ook niet omdat die ver naar voren op de kuip staan. Blijft dus over dat plakding dat nog ongebruikt in de Beeline verpakking zit. De grote vraag; kan ik die plakbevestiging vertrouwen of levert Beeline die dingen alleen erbij ter bevordering van de verkoop van Beelines?
😄Ik heb ook het idee dat ik m dan zou verliezen, maar lijkt me dat ze het getest hebben 🤔
 
In het kader van N+1 krijgt mijn motor binnenkort gezelschap van een Kymco AK550. Nu kan op dat stuur niet de normale houder met elastiekjes en monteren en op de spiegel gaat ook niet omdat die ver naar voren op de kuip staan. Blijft dus over dat plakding dat nog ongebruikt in de Beeline verpakking zit. De grote vraag; kan ik die plakbevestiging vertrouwen of levert Beeline die dingen alleen erbij ter bevordering van de verkoop van Beelines?
Ik heb afgelopen maand het hele topic doorgelezen en volgens velen hier blijft dat gewoon zitten.
 
Nog een hier, plakt goed en de beeline is zo licht dat er sowieso weinig kracht op komt
 
Op 3 vd 4 blijft die zitten bij mij. Op de 4e zit de klem op het stuur.

Wel even goed schoonmaken voor je de plakker er op stampt.

db
 
Dan moet ik wat ontvetter meenemen als ik de scoot volgende week ophaal. Ik heb op de terugweg de Beeline wel nodig. De AK550 heeft wel dat Noodoe gebeuren aan boord maar ik verwacht niet dat gelijk aan de praat te krijgen om te navigeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan