Beeline GPS apparaat

Wel benieuwd wat de 1 nu gaat opbrengen 2ehands.
Ik heb de mijne een paar maanden geleden gekocht, een grijze met metalen behuizing.
 
De mijne, een Gun Metal Grey staat op mp, en nu maar duimen......
Ik zie het.
Je heb er flink voor in de buidel getast vriend.
Benieuwd wat’ie uiteindelijk op brengt.
Persoonlijk zou ik eerst jouw eigen stukje tekst vermelden, en daarna pas die lap van de website.
Ik hoop dat je er snel iemand voor vind 👍
Keep us posted!
 
Misschien is het nu eindelijk een mooie opvolger voor mijn TomTom VIO, die geen updates meer krijgt (behalve map updates). Alleen qua support reageren ze bij Beeline totaal niet op email en insta, dus ik gebruik nog even mooi mijn VIO. De kickstarter heeft het in elk geval erg goed gedaan, dus ze kunnen alvast aan de slag met produceren. :)
 
Ik ben naarstig op zoek naar een screenprotector. Dat was bij de Beeline1e geen probleem maar nu bij de 2 heb ik 53mm nodig. Mocht iemand al wat hebben gevonden dan hou ik me aan bevolen. Anders probeer ik extra te kopen om te delen net als de vorige keer
 
Heeft iemand toevallig deze stuur mount voor de 1 liggen en er vanaf wil?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240324-065938.png
    Screenshot_20240324-065938.png
    141,1 KB · Weergaven: 0
Ik ben naarstig op zoek naar een screenprotector. Dat was bij de Beeline1e geen probleem maar nu bij de 2 heb ik 53mm nodig. Mocht iemand al wat hebben gevonden dan hou ik me aan bevolen. Anders probeer ik extra te kopen om te delen net als de vorige keer
Als je er extra gaat bestellen, heb ik straks wel interesse
 
Ik zou echter ook graag flitsmeister weer afsluiten zodra ik op bestemming aankom, aangezien die best stroom vreet. Alleen dat kan nog niet met de opdrachten bij apple. Als iemand daar ook nog een sugestie voor heeft?
 
Ik kan selecteren bij --> opdrachten --> automatisering --> (persoonlijk, de automatisering die je hebt aangemaakt) --> en dan bovenin "voer onmiddellijk uit selecteren i.p.v. "voer uit na bevestiging"
dat heb ik ook zo ingesteld, maar dan alsnog krijg ik een melding op het scherm dat ik het moet bevestigen... Kan het zo zijn dat het allene werkt als de iPhone is ontgrendeld? Want dat zou het wel verklaren, omdat ik de telefoon niet perse ontgrendel als ik op de motor stap
 
Ik zou echter ook graag flitsmeister weer afsluiten zodra ik op bestemming aankom, aangezien die best stroom vreet. Alleen dat kan nog niet met de opdrachten bij apple. Als iemand daar ook nog een sugestie voor heeft?
Dit kun je in de flitsmeister app zelf instellen
 
  • Geweldig
Waarderingen: KvM
dat heb ik ook zo ingesteld, maar dan alsnog krijg ik een melding op het scherm dat ik het moet bevestigen... Kan het zo zijn dat het allene werkt als de iPhone is ontgrendeld? Want dat zou het wel verklaren, omdat ik de telefoon niet perse ontgrendel als ik op de motor stap
Ah dat zou zomaar kunnen. Want ik zet of m’n navigatie of juke app aan. En dan is hij net ontgrendeld geweest.
 
Net mailtje van Kickstarter gehad en de spullen besteld (hoesje en houder). Planning van uitlevering staat nog steeds op mei, ben benieuwd :Y.
 
Net mailtje van Kickstarter gehad en de spullen besteld (hoesje en houder). Planning van uitlevering staat nog steeds op mei, ben benieuwd :Y.
Heb de aankondiging van de mail gehad, mail zelf nog niet.
Ik heb alleen nog geen idee welke premium houder ik moet bestellen voor op mijn Z800.
 
Terug
Bovenaan Onderaan