Beeline GPS apparaat

Ik heb er geen verstand van, maar de app zal toch wel hetzelfde (voor de 1 en de 2) blijven, en of het nu de 1 of de 2 is het is toch gewoon een extern schermpje.
Ik heb er ook geen verstand van, maar je hebt wel een punt daar👍
 
Ik kon het niet laten. Heb de nieuwe besteld. Mijn huidige metalen beeline mag dus in de verkoop....
Screenshot_20240313_182239_Kickstarter.jpg
 
Vandaag voor het eerst in de steek gelaten door mijn Beeline. De motor moest zijn 1000 km beurtje hebben ik was de leuke route erheen gereden. Toen ik daarna weer terug willen rijden via de leuke route kon geen dataverbinding gemaakt worden. Er kon geen route berekend worden. Vreemd want ik had tijdens het wachten nog via Teams met mijn collega's gesproken. Dat gaat niet zonder dataverbinding. Op mijn schermpje zag ik dat ik een 5G verbinding had. Gelukkig wist ik de route ook nog wel uit mijn hoofd maar het is wel iets om rekening mee te houden. Tenzij de monteur aan mijn Beeline heeft zitten klooien om uit te vinden wat dat voor ding was.
 
Ergens in mei (zeg ik uit mijn hoofd).

[edit] Productie begin mei, levering eind mei. Bron, Kickstarter.

SHIPPING: When will I receive my Moto II?

The plan is for orders to ship in late May after finishing mass production in early May. We expect to stick to this timeline and will keep you posted on this campaign page and via email with further updates.
All pre-orders on Kickstarter, both from direct customers and retail partners, will ship simultaneously.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de ervaringen van de 2 als ze binnen zijn.
Ik ook. :)
Mijn beslissing is gevallen op de 2 wegens een stukje weg met afslagen in zicht, en het grotere deel bruikbaar display.
Ook speelt mee dat de 1 waarschijnlijk pas in Juli of Augustus gebruikt in prijs gaat zakken.
 
Vandaag voor het eerst in de steek gelaten door mijn Beeline. De motor moest zijn 1000 km beurtje hebben ik was de leuke route erheen gereden. Toen ik daarna weer terug willen rijden via de leuke route kon geen dataverbinding gemaakt worden. Er kon geen route berekend worden. Vreemd want ik had tijdens het wachten nog via Teams met mijn collega's gesproken. Dat gaat niet zonder dataverbinding. Op mijn schermpje zag ik dat ik een 5G verbinding had. Gelukkig wist ik de route ook nog wel uit mijn hoofd maar het is wel iets om rekening mee te houden. Tenzij de monteur aan mijn Beeline heeft zitten klooien om uit te vinden wat dat voor ding was.
Kan zoiets simpels zijn als even beide apparaten opnieuw opstarten...
 
De Moto 2 zojuist betaald.
Zet mijn huidige Beeline denk eind April te koop.
Dan ben ik net terug van een motorvakantie.
Dus de geïnteresseerden kunnen vast gaan sparen 😜
 
Mailtje gehad: We’re still looking on track for shipping in May and we’ll send an update or two on progress between now and then as well.
 
Gisteravond eigenlijk voor het eerst de beeline in het donker gebruikt, moet zeggen dat ik alles goed duidelijk kon zien. Maar ben toch benieuwd hoe overzichtelijk de 2 is, want nu heb je de grote pijl en bij de 2 is die niet zo groot toch?
 
Gisteravond eigenlijk voor het eerst de beeline in het donker gebruikt, moet zeggen dat ik alles goed duidelijk kon zien. Maar ben toch benieuwd hoe overzichtelijk de 2 is, want nu heb je de grote pijl en bij de 2 is die niet zo groot toch?
Klopt, maar het scherm van de 2 gebruikt zo goed als het gehele oppervlak, terwijl je bij de 1 nog een behoorlijke zwarte rand hebt. Ook laat de 2 een weg met afslagen zien op het scherm.
 
Klopt, maar het scherm van de 2 gebruikt zo goed als het gehele oppervlak, terwijl je bij de 1 nog een behoorlijke zwarte rand hebt. Ook laat de 2 een weg met afslagen zien op het scherm.
Vooral wegens de "weg met afslagen" ben ik overstag gegaan. Vond het al een geinig ding, zeker na de goede ervaringen hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: G.C.
Ik heb de 1 gehad en beviel me op zich goed. Nadeel vond ik dat, wanneer de route niet klopt of er een afsluiting is, je niet even kan kijken hoe je anders kan rijden. Dan je je toch je mobiel nodig. Ik als je dan voor rijdt met een groep, vond ik dat niet zo fijn. Kleine kaartje gaat wel wat helpen denk ik bij complexere verkeerssituaties
 
  • Leuk
Waarderingen: G.C.
Ik denk dat de levering in mei niet gaat lukken.
Ze gingen uit van 58000 euro. Dat zijn 290 Beelines die verkocht moesten worden. Er zijn er echter meer dan 3000! van verkocht, die dus ook gemaakt en verzonden moeten worden.....
 
Ik denk dat de levering in mei niet gaat lukken.
Ze gingen uit van 58000 euro. Dat zijn 290 Beelines die verkocht moesten worden. Er zijn er echter meer dan 3000! van verkocht, die dus ook gemaakt en verzonden moeten worden.....
Mocht dat zo zijn vindt ik het vreemd dat ik 25 minuten voor einde sluiting van de kickstart, een mail krijg dat ze er nog steeds van uit gaan dat ze in mei gaan uitleveren. Denk ook niet dat ze een order in china fabriek geplaatst hebben van 300 apparaten.
 
Mocht dat zo zijn vindt ik het vreemd dat ik 25 minuten voor einde sluiting van de kickstart, een mail krijg dat ze er nog steeds van uit gaan dat ze in mei gaan uitleveren. Denk ook niet dat ze een order in china fabriek geplaatst hebben van 300 apparaten.

Staat er in die mail dat ze in mei alles uitleveren, of dat ze in mei GAAN uitleveren :?
 
Beeline heeft in ieder geval wel ervaring met massaproductie. De Moto 1 werd vast niet in een schuurtje in elkaar geflanst. Van 300 stuks Moto 2 kunnen ze vast niet leven.
 
Denk ook echt dat ze een order plaatsten voor productie van enkele duizenden stuks. Ik kan me voorstellen dat ze al aan het produceren zijn, vanaf het moment dat het er naar uit zag dat ze die 58000 dik zouden gaan halen. Ook stonden er 2000 plastic 2000 (later zelfs 3000) metalen beschikbaar en volgens mij een stuk of 100 incl Triumph fabrieksbezoek.
 
Denk ook echt dat ze een order plaatsten voor productie van enkele duizenden stuks. Ik kan me voorstellen dat ze al aan het produceren zijn, vanaf het moment dat het er naar uit zag dat ze die 58000 dik zouden gaan halen. Ook stonden er 2000 plastic 2000 (later zelfs 3000) metalen beschikbaar en volgens mij een stuk of 100 incl Triumph fabrieksbezoek.
Toen ik hem kocht, op donderdag was er nog maar 1 verkocht voor 1000 euro incl Triumph fabriek. Volgens mij werken ze daar mee samen, want er is ook een Triumph Beeline 1 variant
 
Terug
Bovenaan Onderaan