Beeline GPS apparaat

Maar blijft dat zij een kleine speler op de gps markt zijn en ook verdiensten ergens vandaan moeten komen en ze verplichten hun gebruikers niet om spraak te gebruiken.
Dat is net wat ik wilde zeggen :^.
Nadeel voor de producent van de Beeline is dat er na verkoop geen tot weinig aanvullende inkomsten zijn. Nu met zo'n vrijwillige abo heb je als fabrikant ook inkomsten na verkoop. Voor je bedrijfsvoering slim. En aangezien de stembegeleiding in mijn ogen geen kern eigenschap is van de Beeline vind ik deze optie wel netjes.
 
De meeste, zo niet alle, Beeline kopers waren zich ervan bewust dat dit systeem geen spraakbegeleiding biedt (bood).
Gedurende het gebruik heeft Beeline contact gehouden met haar klantjes.
Een te groot aantal (potentiële) klanten liet weten dat ze die gesproken begeleiding misten.
Om beide groepen te kunnen bedienen hebben ze besloten om dat naar wens, en ook nog flexibel, erbij te kunnen kopen.

Hulde!

Zo’n niveau van service is onherkenbaar voor TomTom.

Absoluut waar. TomTom en service zijn twee verschillende zaken. Maar mijn TomTom app met verkeersinfo en spraak begeleiding kost 20 euro per jaar. En die gebruik ik ook in de auto. Ik zie mezelf de Beeline nog wel een keer proberen, maar dan zonder de plus optie.
 
Gisteren de metal versie maar gepledged. Ik ben benieuwd. Er staan (voorlopig) geen allroads meer in de garage, en op de Street Triple vind ik een RAM X-Mount met telefoon gewoon te groot. Dus eens kijken wat dit is.
 
Ik wist dat het tegen betaling was, heb overigens jaren geen behoefte gehad aan navigatie tot ik de Beeline zag. Puur om eens een route te rijden die ik niet zelf had verzonnen. Route laden en rijden maar en vorig seizoen ben ik op wegen geweest die ik nog niet had bereden. Ja en ik ben ook verkeerd gereden want ik moest er wel even aan wennen wanneer ik precies moest afslaan. De Moto II is zeker leuk maar ik heb er geen behoefte aan. Mocht de Beeline Moto het begeven dan zou ik wel de Moto II aanschaffen natuurlijk. En praten doe ik al tegen mezelf onderweg als ik een bochtje onderschat of zo 😂😂😂
 
Ik, als gadget liefhebber, ben wel nieuwsgierig naar de prijs. Ik zelf heb/wil geen audio ondersteuning. Dus ook die paar mm groter scherm, met meer formatie ben ik wel nieuwschierig naar. Wanneer is gepland dat het op de Nederlandse markt komt?
 
Prijs, zie hier: https://www.kickstarter.com/project...o-ii-beautifully-simple-nav-for-motorcyclists

En wanneer hij op de markt komt staat er ook:
  • SHIPPING: When will I receive my Moto II?

    The plan is for orders to ship in late May after finishing mass production in early May. We expect to stick to this timeline and will keep you posted on this campaign page and via email with further updates.
    All pre-orders on Kickstarter, both from direct customers and retail partners, will ship simultaneously.
    Last updated: Mon, February 12 2024 6:37 PM CET
 
Ik, als gadget liefhebber, ben wel nieuwsgierig naar de prijs. Ik zelf heb/wil geen audio ondersteuning. Dus ook die paar mm groter scherm, met meer formatie ben ik wel nieuwschierig naar. Wanneer is gepland dat het op de Nederlandse markt komt?
De nieuwe is 230 euro om en nabij voor de metalen (zover ik kan zien op mijn kickstarter pagina en komt eind Mei uit.
Of bedoelde je voor hoeveel ik mijn huidige weg wil doen? Dat zal gok ik 125 ofzo zijn, moet even kijken wat ik ervoor betaald heb en wat erbij zit enzo.
 
De nieuwe is 230 euro om en nabij voor de metalen (zover ik kan zien op mijn kickstarter pagina en komt eind Mei uit.
Of bedoelde je voor hoeveel ik mijn huidige weg wil doen? Dat zal gok ik 125 ofzo zijn, moet even kijken wat ik ervoor betaald heb en wat erbij zit enzo.
Nee, het ging mij om de nieuwe. Ik ben zelf een tevreden gebruiker van de beeline.
 
Vandaag net terug van een drie dagen toertje met dochterlief achterop.
Tripje van 600km Nerland Duitsland 8-).
Ging hardstikke leuk hoor, vanzelfsprekend (en probleemloos) weleens moeten keren, opzich niets mis mee.
Maar met het vooruitzicht op de nieuwe versie, kijk ik toch stiekem net ff wat meer uit naar de opvolger haha!
 
Ik wacht wel af wat de early adopters er straks over gaan schrijven in dit topic. En wanneer hij gewoon in de winkel ligt en voor welke prijs. Geen haast mee. Maar als de prijs over de €200 gaat kun je ook zo'n Android/CarPlay ding kopen. Alhoewel degene die ik gezien heb helaas wel groot zijn tov de Beeline.
 
Zo..... 56 pagina's Beeline doorgenomen en ik ben wel overtuigd.
Maar dan nu het dilemma:
1 Inschrijven en de nieuwe Moto II
2 De Moto I nu kopen bij Beeline (169.99)
3 Wachten op de grote Marktplaatsdump van gebruikte Moto I

Denk dat het optie 1 gaat worden, kan dan nog net mee op vakantie wanneer de grote verzending eind mei zal blijven.
 
Als ik nieuw moest bginnen zou ik ook vrro de Moto II gaan.
Nu moto I nieuw kopen is zonde, ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen, en wachten op een (goede) 2e hands kan wel eens tegenvallen. Ik denk dat de meeste de kat uit de boom gaan kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: G.C.
Als ik nieuw moest bginnen zou ik ook vrro de Moto II gaan.
Nu moto I nieuw kopen is zonde, ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen, en wachten op een (goede) 2e hands kan wel eens tegenvallen. Ik denk dat de meeste de kat uit de boom gaan kijken.
Staan er nu 2 op MP, voor € 125 maar dat vind ik eigenlijk te duur tov een nieuwe. Dus ik denk ook maar inschrijven op Kickstarter, heb nog tot 15 maart, ga het aantal verkochte ook wel even in de gaten houden.
 
Afgelopen vrijdag op de beurs de laatste Beeline Moto gescoord bij Waypoint *O*

En natuurlijk gemonteerd op de BMW en de Virago
ABLVV860RxhuFPm4eq6oISUimSLfJie9fmZyfzJ3v9OrEIlVTcPKR1-7hAX-85PV6lbopeR_F9Zv8JvldEgJaPTzI_Qlc8f6g1yZ-vsfEuWiuEEgDOxj7d9WX1MicVi_ghrRI7YYpZzx1R4E-OLXG55WkjQkZQ=w1171-h878-s-no


ABLVV87QcpwggbmCkDHVCEaFXfSBwq7iNOBzAAR-N0xALttBxfbHMy4xaicEC9mK82-cz7ljGhHLeVYoyc312l08z0qN11qYOg5pHEhD48myl60o3HIp2l6v5xLsxeZte-1v2D0ESI_Jd-nkkd1uk6stRerJdA=w1171-h878-s-no
 
Draait iemand hier Flitsmeister op achtergrond, zonder routebegeleiding, maar met flitsmeldingen via oortjes?
 
Terug
Bovenaan Onderaan