Beeline GPS apparaat

Dan toch maar een case kopen. Misschien combineren met mijn oordoppen zodat ik hem niet vergeet. Ik weet dat de boefjes niets hebben aan de Beeline omdat hij gekoppeld is aan een specifieke telefoon (altijd leuk als je een nieuwe telefoon hebt - denk aan de juiste volgorde!). Helaas weten de boefjes dat waarschijnlijk niet. Maar tot nu toe is er inderdaad geen belangstelling voor geweest.
Die "case" kan je gewoon bij de action kopen he, scheelt je al gauw 10€ 😉
 
Oja, die Beeline Velo 2 is qua navigatie beter. Had hem pas geleend van mn buurman omdat ik hem mooi vond. Helaas is hij te traag voor op de motor
 
Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen, ook al heb ik geen Beeline. Op de Strom heb ik een Garmin, maar op de CB750 geen navi. Ziet er niet uit op een klassieker (ouwe meuk), en dan is een Beeline een mooie oplossing. Ook omdat er dan geen permanente steun en stroom nodig is.
Nu staat er op marktplaats een tweedehands voor een aantrekkelijke prijs. Maar ik twijfel, omdat ik nu weer lees dat het verrekte lastig kan zijn om zo'n tweedehandsje goed in te stellen qua bluetooth e.d.
Toch maar een paar tientjes extra uitgeven aan een nieuwe...?
 
Vandaag mijn Beeline Moto binnen gekregen. Morgen eens proberen op de motor.
Deze week al wat geoefend met de app in de auto, dus helemaal nieuw is het niet.

Iemand trouwens een idee wat "Herinneringen route afslag" voor instelling is?
Was toch een beetje getriggerd, waar vondt je deze optie.....
Bij mij bij instelling wordt het niet weergegeven.
Screenshot_2024-01-28-18-46-20-93_2eac6aa3577a3ff546c506242125b2e0.jpg


Maar als ik de beeline aan zet
Screenshot_2024-01-28-18-51-24-85_2eac6aa3577a3ff546c506242125b2e0.jpg

Dus daar is de optie, en het staat aan.
Geen idee of dit in een update zat, ik heb de laatste maanden niet meer gereden met de beeline. Binnenkort maar eens meenemen in de auto.
 
Op zich is het koppelen aan een nieuwe telefoon geen probleem als de verkoper er maar aan denkt om de koppeling met zijn telefoon ongedaan te maken. Zie bovenstaande!
Als de verkoper dat niet doet wordt het inderdaad vervelend.
 
Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen, ook al heb ik geen Beeline. Op de Strom heb ik een Garmin, maar op de CB750 geen navi. Ziet er niet uit op een klassieker (ouwe meuk), en dan is een Beeline een mooie oplossing. Ook omdat er dan geen permanente steun en stroom nodig is.
Nu staat er op marktplaats een tweedehands voor een aantrekkelijke prijs. Maar ik twijfel, omdat ik nu weer lees dat het verrekte lastig kan zijn om zo'n tweedehandsje goed in te stellen qua bluetooth e.d.
Toch maar een paar tientjes extra uitgeven aan een nieuwe...?
Ik heb op mijn allroad altijd met de Garmin rondgereden, heerlijk, ook als ik mee reed was het fijn om de route te zien. Welke bocht komt eraan, zijn er binnenkort afslagen, waar is de benzine pomp......
Maar toen ik een retro kocht (W800) vond/vindt ik zo'n lomp apparaat er niet op staan. Dus nu de beeline, geheel in de lijn van ronde tellers. en nu helemaal gewend om niet meer zoveel info te krijgen, gewoon volgende rotonde 3e afslag (en ja soms is dit een beetje wazig wat er nou bedoeld wordt). Gewoon weer een pijltje volgen, niet alles al te letterlijk nemen.
Hier een foto zoals bij mij geplaatst.
IMG_20220713_194657.jpg
 
Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen, ook al heb ik geen Beeline. Op de Strom heb ik een Garmin, maar op de CB750 geen navi. Ziet er niet uit op een klassieker (ouwe meuk), en dan is een Beeline een mooie oplossing. Ook omdat er dan geen permanente steun en stroom nodig is.
Nu staat er op marktplaats een tweedehands voor een aantrekkelijke prijs. Maar ik twijfel, omdat ik nu weer lees dat het verrekte lastig kan zijn om zo'n tweedehandsje goed in te stellen qua bluetooth e.d.
Toch maar een paar tientjes extra uitgeven aan een nieuwe...?
Wat vtwinner zegt, als de vorige eigenaar hem goed ontkoppelt is het geen probleem. Voor de rest kan er weinig fout gaan.
 
Vandaag een kort -en bekend- stukje gereden met de Beeline. Mooi duidelijk beeld, en op zich duidelijke navigatie. Even wennen, zo zonder kaartweergave.
 
Ik ben ingeschreven op de nieuwsbrief van Beeline en kreeg vandaag een teaser binnen over een geheimzinnig nieuw product dat deze maand op de markt komt. Ben benieuwd maar eigenlijk ben ik nog heel tevreden met mijn huidige Beeline. Zouden ze er nog wat aan hebben kunnen verbeteren?
 
Ik ben ingeschreven op de nieuwsbrief van Beeline en kreeg vandaag een teaser binnen over een geheimzinnig nieuw product dat deze maand op de markt komt. Ben benieuwd maar eigenlijk ben ik nog heel tevreden met mijn huidige Beeline. Zouden ze er nog wat aan hebben kunnen verbeteren?
Kreeg die mail ook. Ben benieuwd wat het is😄.
 
Misschien zoiets als de velo2 maar dan vd motor? Ook nog steeds tevreden met de huidige. Gebruik hem voor alle routes, trips etc
 
Ook alweer een tijdje niet hier op het forum geweest, denk dat ik te vaak op pad ben met de motor ;)
Maar omtrent het onderwerp "Beeline van de motor afhalen" kan ik alleen maar zeggen dat ik dat echt alleen in bijzondere situaties doe.
Denk daarbij aan louche buurten oid, maar daar kom ik dan ook zeldzaam.
Ding valt zga niet op, en geen mens weet wat het is.
Nog nooit problemen gehad.

En ik heb er volgens de app tot op heden zo'n 855 uren mee gereden, en mijn conclusie is; ik vind het een schitterend ding, maar het moet absoluut een weloverwogen keuze zijn.

Ik rij altijd "voor" wanneer ik niet solo op pad ben.
En ik heb weleens gewisseld met vrienden die het weleens wouden proberen (voorrijden + Beeline).
Wat ik dan doe, is hun de app laten downloaden, en inloggen met mijn gegevens.
Veel plezier, en dat is altijd lachen.
Dit zou ook een oplossing kunnen zijn in het geval jouw eigen telefoon leeg is en je dus geen stroomvoorziening op de motor heb (of powerbank).

En inderdaad interessant wat het nieuwtje is waar Beeline over roept.
Wie weet is het inderdaad iets wat interessant is ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan