NarduS
MF veteraan
- 1 apr 2003
- 2.151
- 0
Hee !! das mijn vorige fiets !
Mooi wassie he !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er uit !!!!!
Leuke topic, interessant om al die verschillende mogelijkheden te zien. Op mijn 1e fiets, een GSX600F, had ik ook een bagster tankhoes en tas
(Afbeelding)
De zwarte tankhoes heb ik nog liggen, is slechts 10 maanden gebruikt. Hij past op de GSX600/750F tot 1997. Voor 20 eurootjes magtie weg.
ThanxsZiet er uit !!!!!
We zijn trouwens erg blij met de tassen die we bij jou gekocht hebben
Kan niet wachten tot mijn (nieuwe tas type Omega)binnen is ,dan post ik ook wel ff een foto
Gr van Dallie en Miss Nitro
Thanks Aad 900
(Afbeelding)
Hij Past (alleen nog ff de bandjes netjes wegwerken en wachten op mn tas)
Thanks Aad 900
(Afbeelding)
Hij Past (alleen nog ff de bandjes netjes wegwerken en wachten op mn tas)
(Afbeelding)
De grote(let op) leeg op tank met de "kleine" op zadel
Het fijn is ook dat de grote harde kanten heeft rondom waardoor de vorm blijft!
Weet niet precies wat je bedoeld maar ik zie geen drukknoopjes !!!Mooi zoals die lijn van het zadel doorloopt in de tankcover!
Zit er een drukknoopje onder dat uitstekende deel van die Omegatas? Was bij mij (ben modelnaam ff kwijt) wel maar dat bleef niet zitten...
Vandaag ff mn tas op wezen halen,voordeel van Type omega is dat hij uit twee stukken,een "kleine"tas die los kan bevestigen op je tank ,of als je veel spullen mee moet nemen dan rits je de "kleine" aan de grote en je hebt een 37 liter tas!!! Je hebt dus eigenlijk twee Tassen voor de prijs van een!!!
Weet niet precies wat je bedoeld maar ik zie geen drukknoopjes !!!
Een rits om de tassen aanelkaar te bevestigen,en twee lussen (bevestiging tank)aan de voorkant en de achterkant (bedoel je dat?) van die soort gespen die je er inklikt!
De bevestiging aan de tankhoes??????
Nee, dat zegt mij ook niks. Er zit wel een rits aan de onderkant met daarachter een regenhoes om over de tas heen te doen. Misschien dat dat in eerdere uitvoeringen een drukker was?
Mike
Yep klopt schok me rot TOEEEEEEEt ,aleen bij voledige uitslag stuur heb ik er last van ,maar dan staat t kontakt al af als t goed is!Ik heb inderdaad precies dezelfde Omega tas op mijn Pan. Ik had eerder een tanktas in twee delen maar dat je hier het kleine deel ook afzonderlijk kunt gebruiken is ontzettend handig. Ik heb de kleine nu permanent in mijn zijkoffer zitten. Met daarin o.a. een hele collectie wegenkaarten. Mocht ik met de kaart moeten gaan rijden heb ik die dus altijd in no-time opm mijn tank zitten. De grote gebruik ik alleen op vakanties. En dan gaat de kleine mee in de topkoffer om daaruit te voorschijn te komen als ik bijvoorbeeld boodschappen onderweg doe.
Het enige nadeel, op een Pan komt de grote ondertas net iets teveel tegen het stuur. En als je een klein bochtje maakt wil de claxon dan nog wel eens af gaan.
Mike
I hope that this tank cover will be compatible with the tank bag that I have used on
my previous motorcycles ?
Yes, of course. Our tank covers and our tank bags are produced with the same anchorage points, so that every tank bag will fit on every tank cover including the modern tank bag with round lines and the design of the 80’.
Zo'n tas dus:I’ve just bought the new Transalp 2004, and I like the Athena tank bag. Will it fit on my motorcycle ?
No, the Transalp is a trail bike with a shorter tank- from handlebars to seat. The Athena is for road bikes and some trail bikes with a larger tank (eg BMW 1150GS). You will need either a Dzeta, City Trail or Mini TT bag.
mooiWij (MrDuc en ik) hebben ook een bagster op de Multistrada 1000DS:
(Afbeelding)
Als ik hem moet geloven bevalt het goed. Helaas kan hij zelf ff niet posten.....