B.O.T 3 gaat dus niet op reis

Niet voor het een of ander maar het wordt wel erg stil hier. ;(

Gezien het vollopen van m'n weekenden een klein vraagje: *D

Wanneer is het nu BOT 3
 
Niet voor het een of ander maar het wordt wel erg stil hier. ;(
:^ (komkommertijd misschien? tis in de hele zijspannensectie nogal stil ...)
Gezien het vollopen van m'n weekenden een klein vraagje: *D
Da's ook 1 van mijn hobby's, me laten vollopen in de weekenden ... of bedoelde je dat niet :? O-) :+ :+
Wanneer is het nu BOT 3

:^
Goeie vraag! Zou ik ook wel willen weten ... ;)
 
Ik wor zo langzamerhand knetter gek..
gaat de BOT nu op reis of niet??

maak nu eens een keuze :(

enne okt is beter dan sept, dit ivm de udcn meeting :Y
 
moeten we zolang wachten?
kunnen we het BOT3 niet voor de winter houden, oktober ofzo?

Als Janus dat leest, als hij nu tenminste niet op vakantie is, kan hij daar het beste op antwoorden lijkt me.
Hoe eerder hoe beter!
 
Voor mij is September helemaal volgeplanned, ik ben sowieso dan op vakantie (met span naar spaghettiland)en diverse treffens.

In october is het ook druk want dan betrekken we een nieuw bedrijfspand met bijbehoorende openings feesten en zo, maar dan zijn er nog wel mogelijkheden...

Ik ben benieuwd...
 
weten we zelf ook nog niet wanneer het gaat gebeuren! we hebben door drukke omstandigheden nog geen terrein enzo, dus ik vrees dat oktober niet gaat lukken en onze kalender staat ook al aardig vol.

dus ik denk dat bot 4, 3 gaat worden en dat wij dan een tijdje later gaan, helaas ;(

maar ja wat niet lukt .... dat lukt niet.

wij gaan gewoon verder proberen en mocht er toch nog iets op poten worden gezet zijn jullie de eerste die het horen

allen gegroet
 
weten we zelf ook nog niet wanneer het gaat gebeuren! we hebben door drukke omstandigheden nog geen terrein enzo, dus ik vrees dat oktober niet gaat lukken en onze kalender staat ook al aardig vol.

dus ik denk dat bot 4, 3 gaat worden en dat wij dan een tijdje later gaan, helaas ;(

maar ja wat niet lukt .... dat lukt niet.

wij gaan gewoon verder proberen en mocht er toch nog iets op poten worden gezet zijn jullie de eerste die het horen

allen gegroet


'(
 
als de aanbieding van slijtboutje nog geldig is kom ik graag weer bij hem in de schuur barbeknoeien :}

dan moet er natuurlijk wel animo voor zijn, anders kan ik wel bij ieder van jullie individueel op de koffie komen :W

dan noemen we het halflive's tour door nederland *O*
 
als de aanbieding van slijtboutje nog geldig is kom ik graag weer bij hem in de schuur barbeknoeien :}

dan moet er natuurlijk wel animo voor zijn, anders kan ik wel bij ieder van jullie individueel op de koffie komen :W

dan noemen we het halflive's tour door nederland *O*

Aanbieding staat.
Roept u maar 8-) *O*
 
als de aanbieding van slijtboutje nog geldig is kom ik graag weer bij hem in de schuur barbeknoeien :}
:^
Ik wil die schuur ook wel eens zien!
...kan ik mooi eindelijk mijn schuld bij slijtboutje inlossen ...

dan moet er natuurlijk wel animo voor zijn, anders kan ik wel bij ieder van jullie individueel op de koffie komen :W

dan noemen we het halflive's tour door nederland *O*

Ook dat kan, je bent van harte welkom hoor!
 
Aanbieding staat.
Roept u maar 8-) *O*

Hé, een verrassende wending m.b.t. B.O.T. 3!
Ik ben graag van de partij (hangt een klein beetje af van de datum die wordt geprikt).

Och, ik zie net pas het bestaan van topic "BOT3 op herhaling".
Nog even overleggen met de directie en dan geef ik wel een voorkeur op voor een van de keuzemogelijkheden.

Vriendelijke groet!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan