Aprilia Tuono '03 nieuwstaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
18800 kilometer idd.

Bij dezen de foto's van de kofferset. Het is een custom made set geheel van alu.
Hierdoor is hij licht van gewicht. Het systeem is er binnen 10 minuten op en af te zetten met slechts 4 bevestigings bouten op de plek van het duo zadel.

Het heeft eigen knipperlichten en de originele blijven gewoon op de motor zitten achter de koffers. De traanplaat is met 4 boutjes te verwijderen waar na de kabeltjes overgezet kunnen worden naar de andere knipperlichten.

De set kan vervolgens op de camping weer worden gebruikt als tafel. Ideaal!!


JFJ.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Hoe lang heb je deze Tuono al en wat is de onderhoudshistorie?

Ik heb hem in 2006 gekocht met 6400 op de teller. Het onderhoud heb ik zelf gedaan en goed bijgehouden. Dat zou zelfs nog goed gaan zonder onderhoud op die kmstand.

Banden, ketting, alles goede staat.
 
Motor is verkocht! @ nieuwe eigenaar: veel plezier met je fantastische aanwinst.

Kofferset is nog wel te koop, maar maak ik een nieuw topic voor aan.

Slotje dan maar??
 
Laatst bewerkt:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dat is de juiste manier, het maken van een topicreport, d.m.v. dat oranje driehoekje rechtsboven een topic. Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts, maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan