Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Aprilia SRV850

hij is oog verblindent mooi.
wel net als de gp800 een lange wiel bassis.
ik kan zien dat ze waarschijnlijk niet hun best hebben gedaan om hem bij 10 kg lichter te maken dan de gp800.

Morgen toch nog maar even bij de sigarenboer langs.....................

Ik zie niks lelijks alleen de uitlaat is wat minder
Vind de rood zwarte zoals van de eerste fotos mooier denk ik al is die zwarte ook heeeel fraai!!
De ruit lijkt me nogal laag?
Wat vind jij niet mooi dan?

De nieuwe yamaha t max is ook prachtig geworden.
De bmw valt me vies tegen...niet mooi

Laatst bewerkt:
Die zwarte lijkt precies op die ombouw foto van mijn SRmax.
( waar ik inmiddels mee ben gestart )
Moet alleen nog de stickers er af pulleiken.

Mooi hoor die 850

Het totaal plaatje van de SRV is het "net niet", bijv. het gedeelte vanaf de zadel naar achteren.

Laatst bewerkt:
de zwarte aprilia op de beurs ziet er grijs uit, terwijl die op de andere foto's net zo zwart is als de yamaha.

De yamaha is een plaatje, maar de aprilia vind ik op de andere foto's ook heel mooi.

die tmax met die rugsteun, undertray en andere uitlaat is tof.

Zijn al opties zeker ???

Laatst bewerkt:
Nogmaals: ik vind de bmw een beetje door het ijs zakt door de matige looks. Ik verwacht volgend jaar al een behoorlijke restyling.
Wat denken jullie?

De yamaha en aprilia zijn de mooisten.

klopt....de looks van de bmw ontgoocheld mij ook een beetje

'k zal zeker prijs laten maken voor die zwarte tmax zoals op de foto en natuurlijk benieuwd
wat ik krijg voor mijn techmax 2011 met 500 km en tal van opties....hmmmm.

Kan het niet laten....sterker dan mij zelf.
Schiet mij nu niet af.....

Al is die Aprillia ook niet mis....maar ...ketting en zeer duur onderhoud .

Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat het gevecht om de 800+ sportieve motorscooters tussen de onderlinge merken is begonnen
Is dit ook een regelrechte aanval van die motorscooters op de schakel motorfiets

Waarom zeer duur onderhoud?
Ik zag in t onderhoudstopic van n grote beurt t max en die was ruim €900 kwijt

mad masc in "onderhoudskosten per type motorscooter"

Laatst bewerkt:
Ik vind de wielen van die BMW te klein voor de scoot, verhoudingen zijn een beetje veel weg...

Ik zat ff naar de wielen te kijken,kwa formaat lijkt wel in verhouding,smaken verschillen.

Helpen jullie s...ik wil de verschillende prestaties, gewicht en prijs wel s weten

BMW
647 cc
60 pk 7500 rpm
66 nm
Gewicht??
Prijs??

Aprilia srv850
837 cc
75 pk 7750 rpm
74 nm
Gewicht?
prijs?

Yamaha t max
530 cc
54 pk??
52 nm
221 kg met abs
Prijs??

Laatst bewerkt:
tmax is geen 54 pk....doe er maar een tiental af

@Ferry,

Neem de Integra en de Myroad ook meteen mee voor de volledigheid. En misschien een nieuw topic "The big ones"

Dat zou echt niet verstandig zijn, een bijna nieuwe scooter inruilen die ook nog eens getuned is, daar scheur je zwaar je broek aan. Dan kan je beter je t-max aan mij verkopen voor 1800 euro, als je je geld toch zomaar weggooit doe je het beter ineens fatsoenlijk

500km trouwens? Je hebt niet eens een scooter nodig, om maar te zwijgen van zo een dure, en dan 3 maand later weer een nieuwe

Klopt wat je zegt.

Heb al veeeeeeel moto's gehad....en nooit lang.
Max. 1 jaar....amai dat was toch al redelijk lang.

Kan het niet laten.

Maar nu weer ontopic........aprillia svr850

De nieuwe motor levert 47 pk (34,2 kW) bij 6.750 o.p.m. en 52,3 Nm bij 5.250 o.p.m. - 3 pk en 5,9 Nm extra tegenover voorheen bij, in de respectievelijke volgorde, 750 en 1.250 o.p.m. lagere toerentallen.

Laatst bewerkt: