Weinig.
Met een 750 heb ik ooit 110km of 120km gehaald en toen zat er bijna niks meer in (ook de Eifel en stress omdat ik geen pomp kan vinden).
Meestal tank ik in de eifel bij de 50-70 km bij een verbruik van ongeveer 7l op 100km.
Weet jij nog welke paddockstand dit is. Ik kan er echt geen een vinden die breed genoeg is.
Ik heb rubberen inserts in de voet steunen, waardoor zijn ze een stukje comfortabeler zijn geworden. Is dat wat je bedoeld? Dit zijn standaard Aprilia accessoires volgens mij.Iemand die toevallig weet of er nog andere soorten voetsteunen te verkrijgen zijn (ronde bijvoorbeeld)?
Niet helemaal. Ik hoopte dat er ander footpegs zijn dan de standaard, die op de dorso passen. Ik heb namelijk liever ronde footpegs dan deze bredeIk heb rubberen inserts in de voet steunen, waardoor zijn ze een stukje comfortabeler zijn geworden. Is dat wat je bedoeld? Dit zijn standaard Aprilia accessoires volgens mij.
Volgens mij zou deze moeten passen, de 900 is hetzelfde qua opbouw als de 750. Leg je vraag anders neer bij de verkoper van he zadel.In het voorjaar heb ik een dorsoduro 750 uit 2008 gekocht van een particulier. Ik heb nieuwe banden erop laten leggen en nu worden de voorpoten voorzien van nieuwe rubbers.
Graag wil ik een comfortabeler zadel. Er zijn bedrijven ze herbekleden en voorzien van gelpads. Maar past een zadel van een 900? Deze om precies te zijn; link m
Die van de 1200 is ook een stukje comfortabeler. zo een heb ik ooit via ebay op de kop getikt en die past op mijn 750.In het voorjaar heb ik een dorsoduro 750 uit 2008 gekocht van een particulier. Ik heb nieuwe banden erop laten leggen en nu worden de voorpoten voorzien van nieuwe rubbers.
Graag wil ik een comfortabeler zadel. Er zijn bedrijven ze herbekleden en voorzien van gelpads. Maar past een zadel van een 900? Deze om precies te zijn; link m
Dus het zadel van de 1200 past op de 750, daardoor ging ik ervanuit dat die van de 900 ook zou passen.Die van de 1200 is ook een stukje comfortabeler. zo een heb ik ooit via ebay op de kop getikt en die past op mijn 750.
Wat leuk om te zien zeg, mijn oude Dorso, nieuw gekocht! Heel veel lol mee gehad.Mag ik me aanmelden?
Op Vrijdag 20-08-2021 wordt mijn Dorsoduro 750 Factory van 2013 afgeleverd. Vorige week op diverse 2 cilinder modellen proef gezeten (Shiver, Ducati Monster 796, Hypermotard 796 en Dorsoduro). De Dorsoduro beviel het beste. Vandaag proefgereden op een Factory met 20.000 km op de teller en meteen verkocht en dus gekocht.
Ik kom van een B-King af. De B-King is echt een soort oppergod op wielen, maar gaat mij gewoon mijn rijbewijs kosten. Het is pas leuk rijden op die machine als het echt gewoon veel te hard gaat. Het is niet de vraag of ik mijn rijbewijs kwijtraak, maar wanneer.
Voor de B-King had ik als woon werk fiets een MT03. Die beviel perfect qua handling, maar had weer iets te weinig peper. (Ja het is blijkbaar nooit goed) Vandaag had ik het gevoel een soort van MT03 met peper te besturen.
Kan ook best een soort midlifecrisis zijn hoor (ik ben 55 jaar jong) , maar ik ben geen Harley (cruiser) type en vind het best leuk om soms de hooligan uit te hangen (mag niet, weet ik).
Bekijk bijlage 1660577
Hee, dat vind ik nou ook leuk. Vandaag ruim 300 km mee gestuurd en heerlijk gereden. Is echt een fijne machine. Heb jij die NGK afbeelding op het kontje gemaakt? Die vind ik echt strak.Wat leuk om te zien zeg, mijn oude Dorso, nieuw gekocht! Heel veel lol mee gehad.
De stickers op de motor heb ik laten maken inderdaad. Motor had ook nog velg lint in tricolore samenstelling. Volgens mij staat er begin dit forum zelfs nog een foto dat ik hem net nieuw had. Heerlijke motor inderdaad. Heel veel plezier ermee!Hee, dat vind ik nou ook leuk. Vandaag ruim 300 km mee gestuurd en heerlijk gereden. Is echt een fijne machine. Heb jij die NGK afbeelding op het kontje gemaakt? Die vind ik echt strak.
Plezier ermee hebben is al gelukt, eerste 400 km staan er al op. De Ik heb je oude foto's gevonden en bewaard. Erg leuk. De stickers op het kontje, achter het zadel (van NGK etc.) zijn verwijderd. De inwerking van de oude lijm op het kunststof geeft (onbedoeld) een heel mooi effect. Zie afbeelding. Dit zit dus helemaal in het kunststof en valt alleen op vanuit een bepaalde hoek.De stickers op de motor heb ik laten maken inderdaad. Motor had ook nog velg lint in tricolore samenstelling. Volgens mij staat er begin dit forum zelfs nog een foto dat ik hem net nieuw had. Heerlijke motor inderdaad. Heel veel plezier ermee!
Ah ja, klopt. Deze stickers had ik er ook opgeplakt. Destijds dus nieuw gekocht en gelijk een beetje aangepast ook met de Akrapovic dempers. Nogmaals heel veel plezier ermee!Plezier ermee hebben is al gelukt, eerste 400 km staan er al op. De Ik heb je oude foto's gevonden en bewaard. Erg leuk. De stickers op het kontje, achter het zadel (van NGK etc.) zijn verwijderd. De inwerking van de oude lijm op het kunststof geeft (onbedoeld) een heel mooi effect. Zij afbeelding. Dit zit dus helemaal in het kunststof en valt alleen op vanuit een bepaalde hoek. Bekijk bijlage 1668117