Jorgos
MF veteraan
Motor is geheel gereset bij apriliadealer
Loopt as een zonnetje
Staat nu op MP
Voor €4444
Loopt as een zonnetje
Staat nu op MP
Voor €4444
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie hier heeft de puig windscherm op de dorso gezet?
En wat zijn dan de ervaringen voor de windbescherming?
Qua looks vind ik t niet geweldig maar ben wel aan het twijfelen om de snelweg kmters iets comfortabeler te krijgen.
Wel als je wat voorover bukt om uit de wind te zitten, ik vond het een enorm verschil.Meestal snelheid 145 km/uur in Duitsland op snelheid. Is het n duidelijk verschil bij deze snelheid.
Thx....over ander halve week vertrek ik voor n Tripje naar Oostenrijk en Italië. Ga het avontuurtje nog een keertje aan zonder. Maak daarna de beslissing.
Aan de ene kant vind ik in de wind ook wat hebben. Behalve op de snelweg..
Meestal snelheid 145 km/uur in Duitsland op snelheid. Is het n duidelijk verschil bij deze snelheid.
Hallo mede SMV-ers, leuk om te zien dat dit forum nog steeds actief is.
Momenteel rijd ik nog af en toe om de mijne...maar de tijd is aangekomen dat ik hem ga verkopen.
Dus bij deze mijn 750 smv factory gaat de deur uit, ik hoop richting een liefhebber :-)
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne...=aac83237bf18a6d5e31fc8a013549382&oe=5975CFDB
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne...=0c29de8102da56c8a8481aa51fde24b3&oe=5974CECD
Hij is van 2010, nu 16K KM, altijd binnen gestaan, druppellader, sinds ik hem in 201O aangeschaft heb nooit problemen gehad...dus eerst voor de liefhebber hier op het forum, volgende week zet ik hem in de verkoop hier op de verkoopsite van het forum en daarna marktplaats.
Een fijne dag, groeten Lito
Ik moet nieuwe remblokken aanschaffen. Iemand nog suggesties qua merk?
Ben benieuwd of meer forumleden dit herkennen, lijkt mij niet het normale gedrag aangezien ik er niets over heb kunnen vinden.Ik heb precies hetzelfde. N trilling bij het aanremmen. Rij er al 10k km mee rond. Vind het niet echt storend meer.
Dank!Welkom hier trouwens!!
Dag Lee-tow! Dank voor je reactie, ben benieuwd welke constatering de garage doet. Als ze dan toch vervangen moeten worden dan lijkt het mij beter om er gelijk Hyperpro vering in te plaatsen. Of zijn er betere alternatieven?Zou evt de veren in de voorvork kunnen zijn of de olie in de voorvork