Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hou ook van jou, hoor
9 en 12 Januarie nog 2 tentamens, en dan tot 4 februarie ofzo vakantie
Ben wel op zoek naar werk hier, maar nog niks gevonden. (veeleisend )
En hoppa, pagina nummertje 2
-edit- Net te laat
Verzekering? Wat was er gebeurd dan (als ik vragen mag)?
Hmm, hopen dat ze goed uitkeren.... Maar dat zal wel tegenvallenEen voor mij onbekend gebleven persoon heeft mijn motor "geleend" en tot op heden de motor nog niet teruggebracht naar mij, zodoende heb ik mijn motor als gestolen opgegeven bij de verzekering en de politie.
Vandaar de verzekering
Hmm, hopen dat ze goed uitkeren.... Maar dat zal wel tegenvallen
Ik zoek ook nog werk. Beetje geld verdienen, anders blijft de R6 zo standaard.
Als je iets hebt, wel even melden.
Bij de appie zoeken ze nog vakkenvullers
Heb vanaf m'n 14-15de een jaar of 3 in een supermarkt gestaan.... Op die leeftijd prima, maar zoek nu wat beters/leukersBij de appie zoeken ze nog vakkenvullers
Kan je misschien meedoen met een Pazzo inkoop actie van 2011Met 3 euro/uur zal de R6 wel angstvallig standaard blijven.
Ik ben altijd op maandag gesloten.Ben jij niet aan het werk vandaag?
Anders heb je goed je best gedaan om me te negeren
Heb vanaf m'n 14-15de een jaar of 3 in een supermarkt gestaan.... Op die leeftijd prima, maar zoek nu wat beters/leukers
Heb gereageerd op een advertentie van beveiliger (mogelijkheid tot studie tijdens evt nachtdiensten spreken mij aan), en op interviewer op schiphol (meertalig spreekt me aan) en op een horeca baantje. Ben benieuwd of er wat tussen zit
Ik heb toch ook niets aan jou he.....Ik ben altijd op maandag gesloten.
In de winter (tot eind februari) ook op dinsdag en vrijdagavond gesloten.
Woensdag ben ik er weer.....
Ik ben altijd op maandag gesloten.
In de winter (tot eind februari) ook op dinsdag en vrijdagavond gesloten.
Woensdag ben ik er weer.....
Jaja studeren tijdens nachtdiensten......
vergeet dat maar......
Inderdaad. Heb het geprobeerd maar dat gaat niet
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Dat had ik ook als ik ze overdag maakteIk heb geprobeerd om verslagen te maken tijdens nachtdiensten maar kwam er achter dat ik het beter niet kon doen.
Als ik het dan later nog eens doorlas flikkerde ik ze toch weer weg omdat er behoorlijk wat fouten instonden.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik heb geprobeerd om verslagen te maken tijdens nachtdiensten maar kwam er achter dat ik het beter niet kon doen.
Als ik het dan later nog eens doorlas flikkerde ik ze toch weer weg omdat er behoorlijk wat fouten instonden.
[me="horney"]gaat morgen nog maar eens checken of hij de draadboom wel goed bij elkaar geknoopt heeft..[/me]
met al die zorgwekkende berichten zo
laatste 1,5 uur eigenlijk iets te lang doorgeknutselt
máár, stuurverhaal zit erop, evenals de stalen remleidingen, de Powercommander
en ik ben al een heel eind opgeschoten met de dradenzooi
Ervaring? Beetje lezen moet toch kunnen?Jaja studeren tijdens nachtdiensten......
vergeet dat maar......
Ach, als het niet lukt betekent dat M-F' en ( Als ik uberhaupt een dergelijke baan krijg )Inderdaad. Heb het geprobeerd maar dat gaat niet
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Verslagen maken zal t ook niet worden, hooguit beetje jurisprudentie en boeken lezenDaar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik heb geprobeerd om verslagen te maken tijdens nachtdiensten maar kwam er achter dat ik het beter niet kon doen.
Dat had ik ook als ik ze overdag maakte