Altes Elefanten treffen

Ja ken t. Daarom stond de oude hanger er nog. Staat er nog een oude vouwwagen voor tuinafval. En nieuw motortrailer project in de voortuin.
Ff los van de andere uch projectjes... Dus .. ik ga me niet druk maken en zie wel
 
Het elefante In thürmansbang is al afgelast. Dus zie het voor het altes ook niet zo positief in'(
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211214-200433.png
    Screenshot_20211214-200433.png
    95,8 KB · Weergaven: 13
Algemeen gesproken, niet de eerste keer dat we een (tussen)bot doen 🤷
En met goeie zin gaat dat weer adhoc zoals bij Bertje. Liefst wel dan niet veel later dan AET-tijd, mid Februari. Moet wel koud zijn.

Overigens is dat dan weer Mario zijn verjaardag 🎂🍾🥂
 
eerst maar even afwachten hoe de wereld er rond die tijd echt uitziet om het risico in te kunnen schatten of je niet gelijk wordt opgepakt als je "stiekem" toch met meer dan 4 personen samen komt rond die tijd
 
maar ik heb op zich nu wel een stukje weiland beschikbaar en was eigenlijk voornemens om het 2022 BOT naar me toe te trekken, dus dat zou ook een winterBOT kunnen worden natuurlijk O-)

maar we zitten wel vrij dicht tegen de bebouwde kom aan en weet nog niet zo goed hoe groot de onderlinge verdraagzaamheid daar echt is, dus om echt de grens op te gaan zoeken...
 
En als je nu nog twijfelt of je welkom bent deel je wat bier uit dan komt het zeker goed. O-) :+
Algemeen gesproken, niet de eerste keer dat we een (tussen)bot doen 🤷
En met goeie zin gaat dat weer adhoc zoals bij Bertje. Liefst wel dan niet veel later dan AET-tijd, mid Februari. Moet wel koud zijn.

Overigens is dat dan weer Mario zijn verjaardag 🎂🍾🥂
dus ik moet sowieso drank meebrengen_O-*D;)
 
Ik ga er maar vanuit dat welke olifant dan ook een treffen zal organiseren.Volgend jaar proberen we het weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan