kwastert
Forti Nihil Difficilius
Opsnijden!Ik moet even kijken of ik nog een band heb met iets meer profiel dan de versleten Tourance die nu op de K100 ligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opsnijden!Ik moet even kijken of ik nog een band heb met iets meer profiel dan de versleten Tourance die nu op de K100 ligt
Dan komt het goed. 3december ben ik geholpen. En het gaat buitengewoon goedIk reed weer met 8 (of9?) weken.
Edit, 4 maart lees ik net. Ik ben 13 jan geopereerd.
Oef. Nee, een zomer slaapzak is niet echt voldoende... haha. wordt toch een retourtje legerdump lijkt me. En tip van dik: bij de bever verkopen ze alu ondermatjes voor een paar euro. Dat werkt echt goed.Voor mij gaat het de eerste worden. Op de Honda GL500, omdat de Kawasaki 250 waar ik eigenlijk op wou gaan nog steeds half uit elkaar ligt. Heb wel aardig wat in de regen gereden, maar niet in sneeuw of onder het vriespunt. Ben benieuwd naar de heenreis, en het doorkruisen van de blubber op het terrein. Heb gewoon straatbandjes. Ben benieuwd of ik overeind blijf!
Laatste keer kamperen voor mij is 25 jaar geleden, op Paaspop. Ik heb een slaapzak (seizoensindicatie: zomer) en thermo-ondergoed, een 5cm dik matje en nog geen tent. Zal wel goedkomen, toch?
Ik ga in mijn eentje, maar zoals ik begrijp mag je wel makkelijk aanschuiven bij een kampvuur voor wat warmte en wat te babbelen. Ik neem spraakwater mee!
En bij de A.C.tion ook zag ik net..Bij de Xenos hebben ze die alu matjes ook.