Altes Elefanten treffen

Ik denk dat ik gewoon ergens een gebruikte andere Tourance vandaan haal.
Ik rij nog aardig wat solo op de K100, dan is een beetje stevige band best fijn. Een noppenband gaat zo zweven boven de 160.

Voor mij gaat het de eerste worden. Op de Honda GL500, omdat de Kawasaki 250 waar ik eigenlijk op wou gaan nog steeds half uit elkaar ligt. Heb wel aardig wat in de regen gereden, maar niet in sneeuw of onder het vriespunt. Ben benieuwd naar de heenreis, en het doorkruisen van de blubber op het terrein. Heb gewoon straatbandjes. Ben benieuwd of ik overeind blijf!

Laatste keer kamperen voor mij is 25 jaar geleden, op Paaspop. Ik heb een slaapzak (seizoensindicatie: zomer) en thermo-ondergoed, een 5cm dik matje en nog geen tent. Zal wel goedkomen, toch?

Ik ga in mijn eentje, maar zoals ik begrijp mag je wel makkelijk aanschuiven bij een kampvuur voor wat warmte en wat te babbelen. Ik neem spraakwater mee!

• Leuk
Waarderingen: JPee
Voor mij gaat het de eerste worden. Op de Honda GL500, omdat de Kawasaki 250 waar ik eigenlijk op wou gaan nog steeds half uit elkaar ligt. Heb wel aardig wat in de regen gereden, maar niet in sneeuw of onder het vriespunt. Ben benieuwd naar de heenreis, en het doorkruisen van de blubber op het terrein. Heb gewoon straatbandjes. Ben benieuwd of ik overeind blijf!

Laatste keer kamperen voor mij is 25 jaar geleden, op Paaspop. Ik heb een slaapzak (seizoensindicatie: zomer) en thermo-ondergoed, een 5cm dik matje en nog geen tent. Zal wel goedkomen, toch?

Ik ga in mijn eentje, maar zoals ik begrijp mag je wel makkelijk aanschuiven bij een kampvuur voor wat warmte en wat te babbelen. Ik neem spraakwater mee!
Oef. Nee, een zomer slaapzak is niet echt voldoende... haha😀. wordt toch een retourtje legerdump lijkt me. En tip van dik: bij de bever verkopen ze alu ondermatjes voor een paar euro. Dat werkt echt goed.

Zometeen eens gaan kijken bij de legerdump dan. Zie er al voor €50. Kan ik meteen kijken voor een tentje.

Alu ondermatjes... ik heb een oude EHBO-doos liggen van de NS. Daar zit zat een alu deken in, lekker klein verpakt. Zal die er ook maar bij doen. Helaas al ooit gebruikt, blijkbaar.

Laatst bewerkt:
Zomaar eens een zaterdag zonder afspraken in de agenda!
Dus een mooi moment om opladers te plaatsen op de BMW & de handvatverwarming..
Kan ik t volgend weekend mooi uit proberen! 😊

Bijlagen

• 20250104_120444.webp
    20250104_120444.webp
    329,6 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan