Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Altes Elefanten treffen

Ik heb gisteren met de F650 veel geblubbert in de mist.
En vandaag stuurduitsers gemonteerd op de K100.
En ik zat zojuist naar een filmpje te kijken over kamperen in de sneeuw.

Dus ja. Ik heb al voorpret.

Ik hoop alleen dat de thuisagenda het toelaat.

ik ben juist bezig met de voorbereidingen voor na de winter... wil komend jaar toch echt wat km's met de HD zien te gaan maken, dus die moet het weer gaan doen.

AET ga ik niks aan voorbereiden; behalve boodschappen inslaan, zijspan uit de schuur duwen, inladen, opstappen en rijden maar! Voor zover ik weet staat die er nog helemaal startklaar (met verse remblokken) van het BOT bij welke last minute hier niet door ging

zijspan uit de schuur duwen, inladen, opstappen en rijden maar! Voor zover ik weet staat die er nog helemaal startklaar (met verse remblokken) van het BOT bij welke last minute hier niet door ging
Heb je er al wel op gereden?
Dat je niet in de week voor het AET ineens tot de conclusie komt dat er toch nog aan gesleuteld moet worden?

nee, niet mee gereden, heb de remblokken voor en achter vervangen en toen terug de schuur in gerold; laatste rit was met het najaarsweekend van de NVZ.
met een beetje geluk gaat die over een paar weken mee naar het NVZ wintertreffen en nieuwjaarsreceptie en mocht er dan toch weer wat stuk gaan, dan heb ik nog een maand de tijd om het te fixen, dus no worries

Helaas niet voor ons dit jaar. De verbouwing van onze benedenverdieping start eindelijk begin volgend jaar. En er moet nog wat gesloopt worden. Marieke heeft nog wel een eskimoteer kleedje gehad voor haar verjaardag, hopelijk werkt het....en da's dus alvast geregeld voor volgend jaar.

@motoboost :helaas dus

Bijlagen

• IMG-20241129-WA0001.webp
    180,2 KB · Weergaven: 0
Das heel normaal.
Ik kan ook geen verjaardagen onthouden.
Wel weet ik onderdeel nummers van vier banen en 15 jaar terug nog uit mijn hoofd.
Of kentekens.
Of de lengte van de Titanic. Geen idee wat ik met dit soort informatie moet maar daardoor is er geen ruimte meer voor verjaardagen blijkbaar.

Ik heb een hangslotje op mijn koffer.
Die is een cijfer code.
Mijn vriendin heeft die veranderd naar haar verjaardag.
Nu vergeet ik elke keer wat de code is.
Ik haat mijn vriendin nu en zij moet er heel hard om lachen......

Ik ben er zeer waarschijnlijk ook bij.
Voorpret is er nog niet echt, zijspan doet het gewoon en verder heb ik weinig voor te bereiden.

Wij willen ook weer aansluiten. De BMW rijd al met regelmaat. Zaterdag nog de mist door geweest. En morgen ga ik er weer mee op pad. Word wat moois afgeleverd door Kwastert in Kerkenveld waar ik met Irene even heen moeten..
Hij bevalt tot nu toe dikke prima! Fijne motor!
Moet nog wel even het een en ander geregeld worden zoals een oplaadpunt en de HVV.

ik heb wel gelijk een verzoek!
wil ieder zijn ghetto blasters thuis laten plz.
ik heb mij vorig jaar echt de tering geërgerd aan die lawaai kast.
er was geen gesprek te voeren. en dan ben ik zelfs iemand van weinig woorden.
bij voorbaat dank alvast.

Goedemorgen, even een vraagje voor een vriend van me..
Stel dat je met je 4x4 auto met daktent op het veld ernaast staat, wordt je dan ook gedoogd als je ergens bij een vuurtje komt zitten met een fles vuurwater??

je mag met de auto alleen aan het begin van de camping staan.
het moto gedeelte is enkel voor motoren.
vervolgens ergens aanschuiven is geen probleem

je mag met de auto alleen aan het begin van de camping staan.
het moto gedeelte is enkel voor motoren.
vervolgens ergens aanschuiven is geen probleem
Zijn er meer die dat doen, met de auto komen en dan aanschuiven? Kan me voorstellen dat als je zijspan het niet doet ofzo dat je er toch bij wilt zijn.

Zijn er meer die dat doen, met de auto komen en dan aanschuiven? Kan me voorstellen dat als je zijspan het niet doet ofzo dat je er toch bij wilt zijn.
Hoezo, een zijspan wat het niet doet? De datum staat eigenlijk al een jaar vast, dan weet je de deadline voor een werkend span dus ook

Er staat een heel "dorp" met mietjes zoals jouw vriend die wel graag een leuk kampvuurgesprek willen, maar die t te koud vinden om met de motor daar naar toe te rijden en dus hun auto, camper of bus buiten de poort neer zetten