Heb je er al wel op gereden?zijspan uit de schuur duwen, inladen, opstappen en rijden maar! Voor zover ik weet staat die er nog helemaal startklaar (met verse remblokken) van het BOT bij welke last minute hier niet door ging
Jammer.Helaas niet voor ons dit jaar.
Vraag dat nou niet... hahaZelf zingen mag wel?
Zijn er meer die dat doen, met de auto komen en dan aanschuiven? Kan me voorstellen dat als je zijspan het niet doet ofzo dat je er toch bij wilt zijn.je mag met de auto alleen aan het begin van de camping staan.
het moto gedeelte is enkel voor motoren.
vervolgens ergens aanschuiven is geen probleem
Hoezo, een zijspan wat het niet doet? De datum staat eigenlijk al een jaar vast, dan weet je de deadline voor een werkend span dus ookZijn er meer die dat doen, met de auto komen en dan aanschuiven? Kan me voorstellen dat als je zijspan het niet doet ofzo dat je er toch bij wilt zijn.
Er staat een heel "dorp" met mietjes zoals jouw vriend die wel graag een leuk kampvuurgesprek willen, maar die t te koud vinden om met de motor daar naar toe te rijden en dus hun auto, camper of bus buiten de poort neer zettenZijn er meer die dat doen, met de auto komen en dan aanschuiven? Kan me voorstellen dat als je zijspan het niet doet ofzo dat je er toch bij wilt zijn.