Altes Elefanten treffen

Hoe je zo'n doek ook noemt, bij nat (maar ook koud) weer maakt het een avondje kampvuurhangen wel comfortabeler, dus gewoon meebrengen zou ik zeggen.

Zelf ga ik er dit jaar even geen gebruik van maken, door allerlei drukte en gedoe heb ik helaas moeten besluiten om deze winter het AET over te slaan.

Viel Spass dus allemaal am Ring, en hopelijk tot de volgende ronde!
 
Onderweg
 

Bijlagen

  • IMG_20240214_135109_6.jpg
    IMG_20240214_135109_6.jpg
    554,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240214_115405_4.jpg
    IMG_20240214_115405_4.jpg
    850,5 KB · Weergaven: 0
De Mario is ook gearriveerd
Het ziet er mooi uit. Helemaal geen blubberbende maar een mooi grasveld.
Ik kom morgenmiddag, hopelijk voor het donker is, met ws Nico, Rob en Richard. En we begeven ons naar terras 31 - 34, waar we vorig jaar ook stonden. Staan jullie daar nu? Nemen wel de nodige tarps, zeilen en touw mee. Dan valt het vast wel mee. Misschien kunnen we wel een gezamelijk vuur doen. Richard zou een driepoot meenemen en ik o.a. 2 pannen. En een groot kapmes.
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er mooi uit. Helemaal geen blubberbende maar een mooi grasveld.
Ik kom morgenmiddag, hopelijk voor het donker is, met ws Nico, Rob en Richard. En we begeven ons naar terras 31 - 34, waar we vorig jaar ook stonden. Staan jullie daar nu? Nemen wel de nodige tarps, zeilen en touw mee. Dan valt het vast wel mee. Misschien kunnen we wel een gezamelijk vuur doen. Richard zou een driepoot meenemen en ik o.a. 2 pannen. En een groot kapmes.
En?
Gevonden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan