Almeria september 2013 500 euro 4 dagen

Van zodra ik de data heb voor begin maart hou ik jullie op de hoogte
Prijs zou idem zijn als afgelopen voorjaar
600€ 4 dagen track time incl hotel & ontbijt en incl motortransport

Enige nog zelf te regelen is vlucht huurauto en avondeten

Voor begeleiding komt er nog een voorstel en dit in kleine groepjes van 4a5 rijders per instructeur
Alle instructeurs zijn namen met een gekend verleden
 
Ik heb 1 dag begeleiding bijgeboekt afgelopen voorjaar met nail mackansy was 180€ wel de gehele dag (6 sessies rijden met begeleiding tussendoor theorie en dan kon je nog jou eigen 6 sessies vrijrijden)
Is een bezig dagje 12 sessies op de baan

Voor de voorjaarstraining welke ik in onderhandeling ben streef ik naar een voorstel voor begeleiding maar niet 1/1 maar wel kleine groep van 4 à 5 rijders dus 5/1 wat qua prijs dus gunstiger moet zijn en dan bijvb 3 van de 4 dagen
 
Hoe zit het met het hotel? De 25ste al heen en de 30ste terug, zit dat erbij? Of is de eerste nacht dan extra?
Probeer het even allemaal uit te rekenen, kijken of het haalbaar is.
 
Normaal zit de dag voor het event inbegrepen en vertrek je smorgens uit het hotel de laatste dag welke je rijd
In het voorjaar was het dacht ik 50€ extra voor een extra overnachting

Grtz Erwin
 
September normaal 45€.

Dus 1 nachtje bijboeken en je kan nog lekker zwemmen vlak voor uw vlucht..
 
ik ben wel onboard. zeker qua kosten en Almeria is een gave baan. Sterker nog misschien dat ik in september ook wel ga :9
 
Al 30 personen hebben zich ingeschreven, het gaat snel..
 
Whoooot.

Net geboekt en betaald!
Iemand die vanuit Amsterdam vertrekt de 25e Sept en (ook) een huurauto nodig heeft, misschien kunnen we eentje delen.


Ik hoor het graag,

Brakke Gaid
 
Meld je aan bij de facebook pagina : Almeria september 2013
Daar staan vluchten van personen op..

Die van mij zijn hetzelfde.
 
Hi Gasgas,

ik zie geen enkele vlucht gemeld van deelnemers, alleen de opties vermeld door FE vanuit charleroi...

ik zit te denken om deze vlucht te nemen met transavia vanuit ams.


Heb jij ook deze vlucht of bedoel je hetzelfde als op FB staat?
 
Laatst bewerkt:
De facebook pagina ( Almeria september 2013 ) heb ik aangemaakt persoonlijk.

Wij zijn ondertussen met 8 vrienden die dezelfde vlucht hebben, er gaat nog meer volk mee maar die kennen we niet persoonlijk.

Wij vliegen :

Charleroi - Almeria.

Alicante - Charleroi.
 
Laatst bewerkt:
ok dat verklaart een hoop, je wist er namelijk iets teveel vanaf als buitenstaander.
verbaast me echt dat er tot nu toe niemand is die vanaf amsterdam gaat. Kost op zich niet veel meer. 160 euro.
Hoe dan ook, alles is geboekt.

Tot eind September in ieder geval!

Brakke
 
Ik woon zelf in België, dus Amsterdam is helemaal uit de richting..

Welke vluchten had jij weer?
 
ik had meer mensen vanuit amsterdam verwacht, maar ach ja dat mag de pret niet drukken.
heb zelf geen autorbw dus moet iemand vinden om mee te rijden naar hotel.
Mocht je iemand weten die rond dat tijdstip aankomt in alicante, dan hoor ik het graag!

Brakke
 
Ik kom uit omgeving amsterdam en zit te denken om hieraan mee te doen, heb even paar daagjes nodig om de planning erbij te pakken en de portomonnee maar de kans is erg groot dat ik meedoe.

ik heb wel een rijbewijs en we zouden samen een auto kunnen huren. Ik stuur je ff pm
 
Onze vliegtickets hebben we al een maand..

Maar kan je toch nog boeken?

Helaas heb je niet dezelfde vluchten hè.

Btw, als we in Almeria aankomen, misschien alle Belgen en Nederlanders samen in pitboxen?
 
Laatst bewerkt:
Onze vliegtickets hebben we al een maand..

Maar kan je toch nog boeken?

Helaas heb je niet dezelfde vluchten hè.

Btw, als we in Almeria aankomen, misschien alle Belgen en Nederlanders samen in pitboxen?

Ik had het tegen bobdebouwer.
Hij ziet af van het evenement :(

Ik heb al alles geboekt. Zoek nog steeds dus een auto voor Woensdagochtend vanaf Alicante naar hotel toe. Ik land rond 950 sochtends.
Mocht je iemand weten, ik hou me aanbevolen !
Alles in een pitbox lijkt me wel grappig ja haha.

Tot over kleine 2 maanden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan