Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik zag het ook. Tot voor kort had ik echt alleen Nederland, dus waren grenzen niet nodig. Ik zal het nu duidelijker maken.hey komkommer,
is het ook mogelijk om de grens tussen Duitsland en Nederland aan te geven / zetten?
naar mijn weten is alles in Duitsland wat onverhard is per definitie illegaal.
is het ook mogelijk om de grens tussen Duitsland en Nederland aan te geven / zetten?
naar mijn weten is alles in Duitsland wat onverhard is per definitie illegaal.
Als mountainbiker (MTB zelf ook), kun je beter op Openmtbmap.org - Mountainbike and Hiking Maps based on Openstreetmap - Routable Maps for Garmin GPS for outdoor sports kijkenGave site :D
Een paar vrienden van mij met mountainbikes vinden het ook erg cool, maar balen wel dat het ZO sterk op motoren gericht is.
Is het mogelijk om een optie erbij te zetten voor als je een route met de fiets wilt plaatsen?
snelwegen vermijden en alle offroad wegen toestaan ofzow ?
dan kan je tevens een NOG grotere userbase aan de gang krijgen :D
openmtbmap heeft toch geen website waar je een route op kunt maken?Als mountainbiker (MTB zelf ook), kun je beter op Openmtbmap.org - Mountainbike and Hiking Maps based on Openstreetmap - Routable Maps for Garmin GPS for outdoor sports kijken