De overheid heeft deze kaarten ook. Waar denk je dat het basismateriaal vandaan komt. Vergis je niet, maar de overheid (gemeenten bv) kunnen gewoon 'vragen' stellen aan hun GIS (Geografisch Informatie Systeem) dus ze hebben écht geen sites van ons nodig om te weten waar de opengestelde bospaadjes staan. Dus dat argument kun je in de prullenbak gooien. Als ze willen, vragen ze aan het systeem om te tonen welke paadjes voor motorvoertuigen toegankelijk zijn (of juist niet). Dit systemen zijn behoorlijk geavanceerd en elke gemeente heeft ze. Heel Nederland is gedigitaliseerd.Ook ben ik bang dat overheden deze kaarten ook wel eens erg interesant
\kunnen gaan vinden.
Mooi! Ik ga het eens een keer proberen. Ogen goed open houden en dan moet het lukken.Ja, lichtgroen zou legaal moeten zijn en gestippeld gesloten voor motoren.
Veel wegen en paden zijn ingevoerd door wandelaars en fietsers, die geven niet de extra informatie voor motoren mee.
Als je de exe uitvoert dan komt als het goed is de kaart automatisch in de lijst te staan. Had je mapsource open tijdens de installatie?
Is het uiteindelijk wel gelukt om te installeren?
Ok, ik ben erg benieuwd hoe dat werkt op een zumo. Ik heb zelf een Oregon.
De routing op Allroadmap werkt weer en de kaart is nu voor de hele benelux
Ja, lichtgroen zou legaal moeten zijn en gestippeld gesloten voor motoren.
Veel wegen en paden zijn ingevoerd door wandelaars en fietsers, die geven niet de extra informatie voor motoren mee.