Algemeen meld-topic gevaarlijke wegsituaties

IJsselstein, Baronieweg.

Nieuwe "vangrail" geplaatst.

Aan de kant van het fietspad
Bekijk bijlage 2018616

Aan de kant waar je als motorrijder langs moet.
over een paar 100 meter lengte.
Bekijk bijlage 2018617

Heb de wegbeheerder verzocht de uiteinden te korten en een ronde dop op de moeren te zetten.

Vorige week maar eens gebeld: "de opdracht tot aanpakken is uitgezet"

Vandaag een email: "we gaan er niks aan doen".......
ik vermoed dat ze de offerte niet fijn vonden.
Heb de wegbeheerder om opheldering gevraagd.

to be continued

Ik vind de afrit Voorhout / Oegstgeest op de A44 niet fijn. Als je vanuit Den Haag komt zit er een flinke hobbel in de afrit waar ik zelfs met mn aygo omhoog stuiter ook de rotonde die erna volgt als je linksaf richting Voorhout gaat, zitten flinke scheuren in waar je als je een scherpe bocht maakt ook in weg kunt glijden. Melding gedaan bij Rijkswaterstaat (voor de afrit) en de gemeente voor de rotonde, maar zij zien hier geen gevaar in helaas, ik probeer het iig te ontwijken op de motor

Ik dacht dat je in Nederland de wegbeheerder makkelijk aansprakelijk kan stellen in het geval dat ze nalatig zijn qua onderhoud en daardoor een ongeval gebeurt. Daarom nemen ze het meestal wel serieus, jammer dat dat nu niet is.

Afrit Nieuwerkerk aan den IJssel aan de A20 (vanaf Rotterdam gezien) is al jaren geen beste.
Lomp gevulde scheuren en een gat in het midden maar een keer goed aanpakken ho maar. Schijnt dat tegenwoordig eerst een flink ongeluk en aansprakelijkheidsstelling nodig is voor er wat aan gedaan wordt. |(
Nu er op dit traject een verbreding zit aan te komen kun je dat natuurlijk helemaal vergeten.

Ik dacht dat je in Nederland de wegbeheerder makkelijk aansprakelijk kan stellen in het geval dat ze nalatig zijn qua onderhoud en daardoor een ongeval gebeurt. Daarom nemen ze het meestal wel serieus, jammer dat dat nu niet is.
Ik neem aan dat als er nu wat gebeurd dat ze zeker aansprakelijk kunnen worden gesteld omdat het probleem al een keer gemeld is toch?

De gemeente heeft overigens nooit gereageerd op mijn mail 🤣

Ik neem aan dat als er nu wat gebeurd dat ze zeker aansprakelijk kunnen worden gesteld omdat het probleem al een keer gemeld is toch?

De gemeente heeft overigens nooit gereageerd op mijn mail 🤣
Ik vrees dat er eerst daar iets moet gebeuren met dodelijke afloop. Dan krijg je het onderzoek en dan komt de gemeente ergens in actie om het op te lossen.

Zowiezo vind ik dat er tegenwoordig best veel vuil (zand, grind, grond etc) in bochten ligt. Ben best wel voorzichtig geworden, en iedereen mag daar wat van vinden, dat maakt mij nie uit

Zowiezo vind ik dat er tegenwoordig best veel vuil (zand, grind, grond etc) in bochten ligt. Ben best wel voorzichtig geworden, en iedereen mag daar wat van vinden, dat maakt mij nie uit
Rotondes hier in ede ook, erg veel klein grind.

Terug
Bovenaan Onderaan