akrapovic titanium demper

suz rgv 800

MF veteraan
3 nov 2004
7.381
1.141
Dordrecht
akrapovic titanium demper met 52mm aansluiting.

demper is zonder E-keur en heeft een paar kleine deukjes in de achterkant. (zie pic)
und carbon beugel.

doe een goed bod zou ik zeggen.



mvg, kees.


Afbeelding11187148.jpg


Afbeelding11187149.jpg
 
Wat voor bedrag zat je aan te denken (ivm aanpassen voor ktm).
 
Staat er ook ergens op dat het een akra is want er zijn ook een hoop imitaties in omloop die er net zo uit zien alleen minder kwaliteit en minder nette afwerking beschuldig je negens van maar meschien handig om dit op de foto te zetten
 
Akra heeft aan de binnenzijde een sticker met een onderdeel nummer, tevens word er vaak bij een akra demper een certificaat geleverd, of dit nou wel of geen demper met E-keurmerk is.
Niet het een of het ander maar imitatie uitlaten kunnen vaak wel een mooier geluid geven.

Succes met de verkoop Free kick
 
Akra heeft aan de binnenzijde een sticker met een onderdeel nummer, tevens word er vaak bij een akra demper een certificaat geleverd, of dit nou wel of geen demper met E-keurmerk is.
Niet het een of het ander maar imitatie uitlaten kunnen vaak wel een mooier geluid geven.

Succes met de verkoop Free kick

ja snap ik maar als het een immi is dan hoord daar een andere prijs kaartje aan te hangen
niet alles wat op een akra lijkt is ook echt een akra het merk is zo groot geworden dat er genoege china spul op de makrt is dat er verdomd veel op lijkt en soms idd best nog wel leuk klinkt en er leuk uit zit

meschien handig om topic aan te passen in akre replica of zo met een leuke vraag prijs
demper zit er nejtes uit en zal leuk staan onder bijna elke motor daar twijfel ik ook niet aan
 
Dit staat leuk op mijn supermoto. Doe eens een leuke prijs :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan