Akermaat verzamelpunt voor MFMM 30-08-2009

Pas je topicstart nog ff aan :+
[q]Rijden om 09:30 richting veenendaal[/q]

Jullie komen toch de kant op van BP Halfweg? O-)

Jaja Capa, ouwe OP ;)

Zekerheid voor alles :P

Laatst bewerkt:
heej jongens, zullen we wat eerder vertrekken? Dan hoeven de jongens van halfweg niet zo lang te wachten.

Welke route rijden jullie? Want volgens google maps is het maar 12 minuten rijden naar ons toe!
Edit: Lol, bekijk net die 12 minuten route, jullie hoeven maar 1 weg te volgen, das de A9 op en rotonde 3e afslag. Zelfs mijn route is lastiger vanuit Zaandam :+

Denk dat wij dan wel rond 9:15 kunnen vertrekken met beiden groepen? Wij verzamelen namelijk rond 8:45/9:00 (ik ben er denk al 8:30 :P) . Als jullie er inderdaad al 8:45 zijn lijkt mij 9:15 een mooie tijd.

Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel meerijden, wordt een vroegertje :X

Danny, zullen wij dan afspreken bij de Total (ring)?

Ik wil ook wel meerijden, wordt een vroegertje :X

Danny, zullen wij dan afspreken bij de Total (ring)?

ja gezellig joh is goed :Y

Welke route rijden jullie? Want volgens google maps is het maar 12 minuten rijden naar ons toe!
Edit: Lol, bekijk net die 12 minuten route, jullie hoeven maar 1 weg te volgen, das de A9 op en rotonde 3e afslag. Zelfs mijn route is lastiger vanuit Zaandam :+

Denk dat wij dan wel rond 9:15 kunnen vertrekken met beiden groepen? Wij verzamelen namelijk rond 8:45/9:00 (ik ben er denk al 8:30 :P) . Als jullie er inderdaad al 8:45 zijn lijkt mij 9:15 een mooie tijd.

wij zijn er tussen kwart voor en 9 uur effe kijken het is inderdaad een kort stukje maar je weet hoe het gaat he :Y

als ik zeg half 9 rijden dan draaien we pas om 10 over half 9 de a9 op :z

Dondertje heeft het al gelezen... Hoe laat spreken we daar af dan?
Word eens een keer op tijd slapen op zaterdag, denk ik zo ;)

Tis een minuut of 10 rijden vanaf de Shell, dus 8:15 moet kunnen toch? O-)

ja maar ik wil nog wel effe sigaretje doen hoor daar :P
even kennismaken met iedereen want ik ken ze ook niet allemaal...

want half 9 moeten we richting BP halfweg :Y

ga zo effe poetsen en nog effe rondje tuffen :]

hey ik wil er ook wel eens heen.....gaan er nog steeds mensen vanaf de kooimeer (shell )oprijden?

Terug
Bovenaan Onderaan