Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Danny,
Ik wil ook graag weer mee! Maar mn zx6 fighter is niet meer tot leven gekomen
Het wordt te duur in zowel tijd als geld dus heb helaas moeten besluiten deze ofwel in zn geheel of in onderdelen te vekopen..
Gelukkig heb ik ook nog een thundercatje maar daar moet ook nog flink wat aan gebeuren!
Heb al contact opgenomen met MAD-Racing hierover, hoop dat ze er de tijd voor hebben want dan rij ik graag mee op de cat!
Voorlopig nog ff ovb dus
2 daagjes werk manUhhhm,
Nieuwe koppelingsplaten, balhoofdlager, kettingset, carbs synchen, staat iets te arm afgesteld, klepspeling controleren..
Genoeg nog dus
Hoop dat ze er tijd voor hebben bij MAD, zal ook wel wat kosten, maar sowieso veel minder als het frame laten lassen, andere voorkant en helemaal na laten lopen van de zx6
als het weer tegen die tijd een beetje opgeknapt is ben ik erbij!!
die zwart witte cbr is trouwens een Castricumse dame
(wellicht rijd ze ook mee?!)
jij kent haar blijkbaar beter dan mij geen idee wie het moet zijn
volgens mij is het namelijk de vriendin van Slaapkopzz of zo en die woont volgens mij niet in castricum.
K wil ook graag met jullie mee rijden. Lijkt me gezellig!!K woon wel in Castricum en nope ZzlaapkopzZ is niet mijn vriend. K heb geen vriend.
GSX Bunny is een oud collega van mij vandaar dat ie weet dat k in castricum woon.
je bent niet de enige meid hoor...Ojee de enige meid.
Ik ga alleen mee als k niet voor op hoef te rijden
nou zo blijft er weinig over die voor willen rijdenOjee de enige meid.
K wil ook graag met jullie mee rijden. Lijkt me gezellig!!K woon wel in Castricum en nope ZzlaapkopzZ is niet mijn vriend. K heb geen vriend.
GSX Bunny is een oud collega van mij vandaar dat ie weet dat k in castricum woon.
Ojee de enige meid.
Ik wil wel weer voor rijden hoor
doe ik nog een poging om het dit keer goed te doen maar ga ik de dag ervoor wel effe half uurtje google maps afslagen uit me hoofd stampen
Ik wil wel weer voor rijden hoor
doe ik nog een poging om het dit keer goed te doen maar ga ik de dag ervoor wel effe half uurtje google maps afslagen uit me hoofd stampen