Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

After-after-meeting "Hét MF Motorweekend 2007" - Zwolle

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ted
  • Startdatum Startdatum
Weersvoorspelling van weeronline 25-9 voor komende zondag :

Droog , gelukkig een wolkje voor de zon, dus geen verbrandingsgevaar en niet warmer dan 18 graden , dus we zweten ook de motor niet af

Laatst bewerkt:
Weersvoorspelling van weeronline 25-9 voor komende zondag :
[afbeelding]

Droog , gelukkig een wolkje voor de zon, dus geen verbrandingsgevaar en niet warmer dan 18 graden , dus we zweten ook de motor niet af

Ideaal om een stukje te dus

Wordt iets minder ..., 1 wolkje heeft nu 1 druppel

maar niets wisselvalliger dan het weer, dus komt wel weer goed

Vanavond het aantal deelnemers tellen en reserveren bij de Wok .....

Weten diegenen met een OVB achter de naam inmiddels of ze komen, of niet ? moet met nog een halve week te gaan toch mogelijk zijn ???

Laatst bewerkt:
@Ted, lees net in 1 van 'onze' andere topics, dat @Taz inmiddels vervoer heeft en dus komt (mocht hij dit niet op tijd lezen).

Verder.... Patries.... je komt alleen ???? geen 2x VTEC ???

Ziet er inderdaad voor zondag goed uit

Ooohhh wat een feest!! Mooi weer

Ik neem toch mijn voeringen + beide vizieren maar mee op mijn rug om zeker van mijn zaak te zijn

Pilatus lachen dat er ook bij bent Ik ga niet achter jou aan tuffen

Ooohhh wat een feest!! Mooi weer

Ik neem toch mijn voeringen + beide vizieren maar mee op mijn rug om zeker van mijn zaak te zijn

Pilatus lachen dat er ook bij bent Ik ga niet achter jou aan tuffen

hoezo kun je me bijhouden dan?

en openingspost weer bijgewerkt

Zal al dat er lijntjes uitgegooid waren voor Marloes, Ik heb ook al een lijntje uitgegooid voor Frasier en Dropkick spam ik wel over de MSN ...

Nu alleen nog uitvinden of Bochtenkoning en Biondo Dio nu wel of niet komen.

Zag wel dat ze begonnen zijn het mais van het land af te halen

Laatst bewerkt:

Van bochtenkoning weet ik dattie moet kiezen tussen dit of psv..... schijnt moeilijk te zijn tssss

Route ziet er goed uit Ted.

Ik wil wel achter je rijden hoor, gaan we weer wat herrie schoppen

Ohh, als we gaan herie schoppen........ dan ga ik maar niet mee.... hou daar niet van. Vindt mezelf daar te netjes voor.... en m'n motor ook.

Vreet-updeet / Ni Hao! :

We gaan na de rit dus Wokken, en wel bij Mr. Wok !
We worden om 17:30 a 18:00 verwacht en ik heb voor 18 personen gereserveerd.

Het is "ALL IN" wat eten EN drinken betreft, 3 uur lang voor 26,50 euro per persoon. Onder dit drinken valt alle frisdrank, bier, binnenlands gedistilleerd en huiswijnen. (Buitenlands gedistilleerd vanaf 2 euro per glas)

Verdere uitleg over hoe en wat te wokken en Tipanyaki ontvangt men op locatie ...

Adres : Belvederlaan 327, 8043 LX Zwolle

Zai Tjien! en alvast Màn Màn zchi!

PS roze koeken worden er niet gewokt

Ted: lettertje vergeten? Zoekt misschien onhandig:

Adres : Belvederelaan 327, 8043 LX Zwolle

Hè dat dat Buitenlands gedistilleerd dan weer zo duur is, da's dan wel weer jammer.

We worden om 17:30 a 18:00 verwacht en ik heb voor 18 personen gereserveerd.

Hmz.......

[me="Drey"]z'n dochter wordt rond 16 uur opgehaald.[/me]

Veldhoven - Zwolle volgens google maps is 1u36 rijden (volgens de geldende verkeersregels)

Misschien, héél misschien...... als vriendin niets gepland heeft en ik in een gekke bui ben....

Laatst bewerkt:
Zo, ik was dit topic toch gewoon helemaal kwijt zeg.
Vroeg me al af hoe, wat en waar
Maar weer gevonden

Ja ik kom dus op mn Fazert. Als het goed is rijden Scam, Joris en ik met zn 3en naar Zwolle toe. Tussenstop bij Fred is nog niet definitief besproken.

Als het goed is zou het zondag droog moeten blijven. Idd eens denken welk vizier ik meeneem. Met xenon was rijden met donker geen enkel probleem. Heb ik alleen maar een week plezier van gehad

Ik neem trouwens dat Vonne zondag andere dingen te doen had, maar weet t niet zeker.

Moet je doen Drey, dan kunnen we je even in het echt ontmoeten, altijd leuk! Je komt dan toch zeker wél op de brommer he?

Moet je doen Drey, dan kunnen we je even in het echt ontmoeten, altijd leuk! Je komt dan toch zeker wél op de brommer he?

Uiteraard

Ben wel even afhankelijk van de gezondheidssituatie van het zoontje van m'n vriendin Als die niet ziek is (wat ie nu wel is) gaan we een dagje met de kids op pad en dan gaat me dat niet lukken om naar Zwolle te komen.

Maar ik hoop dat er een mouw aan te passen valt, lijkt me ook gezellig

Laatst bewerkt:

sjongejonge de smoesjes stapelen zich wel op

(voor de zekerheid dubbel uitgevoerde smiley)