vorige week donderdag mijn diploma in ontvangst mogen nemen
Dat wordt dus roze koeken over 2 weken
Edit: Pagina 2
Het gaat hier ook zo hard
Edit2: Ted zit te F5' en, dank voor de wijziging in de OP
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vorige week donderdag mijn diploma in ontvangst mogen nemen
Ted............gewoon pleassseee normaal nu ..........dat a.k.a. is wel nu genoeg geweest....dacht haal het eens weg
Bij deze dan een foto:
[afbeelding]
Heel ironisch voor degene die goed opletten
EDIT:
@Ted: Kun je de topictitel beter niet laten wijzigen?
Heb niet het idee dat MF' ers weten dat het ook een kennismakingsmeeting is voor 2008-gegadigden
Leuke foto, ook die motorlaarzen eronder staan erg schattig
maar foto heet "renate met koe", maar ik mag hopen dat dat een kalf is, anders is je vriendin langer dan 2,5 meter
maar heb niet gezien wat er nu zo ironisch is
En over topictitel wijzigen : wat zou dan een betere (beste) titel zijn ?
Wordt immers ook weer kort dag dan, want moet tijdig aantal deelnemers weten ivm reserveren wokrestaurant.
of is het ironische dat het deze koe was die model stond voor jou Big Mac?
Welke van de twee is je vriendin?
Ik sta op de lijst van 2008
En ik kan waarschijnlijk niet de 30e
Of ik erbij ben zal een last-minute beslissing zijn helaas dus jullie zien me wel of niet verschijnen
Lekker duidelijk hè ?
Wel kud dat je waarschijnlijk nie kan idd, misschien de vrouw des huizes even lief aankijken en haar de ernst van deze situatie even uitleggen?
"last minute" twijfelgevallen :
999 Drey
De vrouw des huizes is het probleem niet, die zet ik gewoon achterop de motor of spreek gewoon niks af met haar
De voormalige vrouw des huizes wel Die moet namelijk dochterlief die dag dan bezig houden terwijl ze eigenlijk volgens de planning bij mij is die dag
Al die vrouwen ook ppfft
Kreeg net een mailtje van dit topic. Zou er graag bij zijn maar kan helaas niet, ga die dag monobiken met een maat van mij, is een verlaat verjaardagscadeautje.
Wel balen, want ik sta voor het 2008 weekend al onder voorbehoud op de lijst en zou graag vast wat kennis maken met enkelen.
Worden er nog meer ritjes vooraf gepland?
ziet er goed uit, Ted, maar ik zie dat het eerste stuk gewoon weer terug naar huis rijden voor mij is...
Voor degeen die het stuk IJsseldijk niet kennen, wel ff een waarschuwing, de weg is niet breed en er zitten een paar beste bochten-combinaties in (met aan weerszijde heggen).het kan er druk zijn en de laatste tijd veel röntgen-straling waargenomen.