After-after-meeting "Hét MF Motorweekend 2007" - Zwolle

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ted
  • Startdatum Startdatum
vorige week donderdag mijn diploma in ontvangst mogen nemen

Dat wordt dus roze koeken over 2 weken *O* :P

Edit: Pagina 2 *O*

Het gaat hier ook zo hard :X

Edit2: Ted zit te F5' en, dank voor de wijziging in de OP :+

Laatst bewerkt:
Bij deze dan een foto:

renatemetkoexh8.jpg

Heel ironisch voor degene die goed opletten ;)

EDIT:
@Ted: Kun je de topictitel beter niet laten wijzigen?

Heb niet het idee dat MF' ers weten dat het ook een kennismakingsmeeting is voor 2008-gegadigden :N

Laatst bewerkt:
:( Ted............gewoon pleassseee normaal nu :+ ..........dat a.k.a. is wel nu genoeg geweest....dacht haal het eens weg

Bij deze dan een foto:

[afbeelding]

EDIT:
@Ted: Kun je de topictitel beter niet laten wijzigen?

Heb niet het idee dat MF' ers weten dat het ook een kennismakingsmeeting is voor 2008-gegadigden :N

Leuke foto, ook die motorlaarzen eronder staan erg schattig O-)
maar foto heet "renate met koe", maar ik mag hopen dat dat een kalf is, anders is je vriendin langer dan 2,5 meter ;)
Benieuwd overigens of ik dat kalf (koe) binnenkort nog langs zie komen })
maar heb niet gezien wat er nu zo ironisch is :?

En over topictitel wijzigen : wat zou dan een betere (beste) titel zijn ?
Wordt immers ook weer kort dag dan, want moet tijdig aantal deelnemers weten ivm reserveren wokrestaurant.

Maar nog nieuwe deelnemers ? *O*

Laatst bewerkt:
zoek me rot naar het ironische achter de foto.... of is het ironische dat het deze koe was die model stond voor jou Big Mac?

Laatst bewerkt:
Leuke foto, ook die motorlaarzen eronder staan erg schattig O-)
maar foto heet "renate met koe", maar ik mag hopen dat dat een kalf is, anders is je vriendin langer dan 2,5 meter ;)

ook niet een beetje bijdehand :+

maar heb niet gezien wat er nu zo ironisch is :?

Kalf: Van begin tot eind })

Kalf--->Motorrijbroek ;)

En over topictitel wijzigen : wat zou dan een betere (beste) titel zijn ?

Das een goede vraag, mag natuurlijk niet te lang zijn, anders is het niet overzichtelijk.
"Hét MF Motorweekend 2007" aftermeeting² + kennismaking 2008-deelnemers - Zwolle :?

Wordt immers ook weer kort dag dan, want moet tijdig aantal deelnemers weten ivm reserveren wokrestaurant.

Denk niet dat het restaurant moeilijk zou doen als er de laatste 2 dagen nog 2 personen bijkomen, inschrijvingen voor deze meting kun je eventueel een paar dagen voor de meeting stopzetten als het echt niet anders kan.

of is het ironische dat het deze koe was die model stond voor jou Big Mac?

LMAO _O-

Bij deze dan een foto:

[afbeelding]

Welke van de twee is je vriendin? ;) :+

Leuke foto :) Denk overigens dat je gelijk hebt wat betreft het feit dat sommige mensen niet weten dat het een soort van meet is voor MF Weekend 2008. Misschien een idee om mensen die het nog niet weten effe per mail op de hoogte te stellen? Veel mensen kijken namelijk niet regelmatig in 'wat is waar te doen', Hansss bijvoorbeeld had het topic van 2007 het hele jaar niet zien staan, hij zal echt niet de enige zijn.

Ik zou die nieuwkomers gewoon ff mailen, weet je meteen waar je aan toe bent :Y

Ik sta op de lijst van 2008 *O*

En ik kan waarschijnlijk niet de 30e B|

Of ik erbij ben zal een last-minute beslissing zijn helaas dus jullie zien me wel of niet verschijnen -O-

Lekker duidelijk hè ? :P

Laatst bewerkt:
Ik sta op de lijst van 2008 *O*

En ik kan waarschijnlijk niet de 30e B|

Of ik erbij ben zal een last-minute beslissing zijn helaas dus jullie zien me wel of niet verschijnen -O-

Lekker duidelijk hè ? :P

Bluh :P

lekker duidelijk inderdaad :P

Wel kud dat je waarschijnlijk nie kan idd, misschien de vrouw des huizes even lief aankijken en haar de ernst van deze situatie even uitleggen? :P

Laatst bewerkt:
Wel kud dat je waarschijnlijk nie kan idd, misschien de vrouw des huizes even lief aankijken en haar de ernst van deze situatie even uitleggen? :P

:+

De vrouw des huizes is het probleem niet, die zet ik gewoon achterop de motor of spreek gewoon niks af met haar ;)

De voormalige vrouw des huizes wel :+ Die moet namelijk dochterlief die dag dan bezig houden terwijl ze eigenlijk volgens de planning bij mij is die dag :)

"last minute" twijfelgevallen : B|

999 Drey

_O- _O- _O-

Nah, ik zal proberen wat meer duidelijkheid te scheppen dan voor je ;)

Heb m'n ex gevraagd om morgenavond uitsluitsel te geven of er wat te regelen valt voor de 30e ;)

De OBT-rit waar ik ovb voor was aangemeld heb ik gecancelled dus als ik morgen te horen krijg dat dochterlief bij haar mams terecht kan ben ik erbij :)

Uiterlijk vrijdag dus een definitieve aan- of afmelding. Zal gelijk vragen of vriendin mee wil, maar het is een lange zit dus vermoed dat dat niet gaat lukken

Laatst bewerkt:
:+

De vrouw des huizes is het probleem niet, die zet ik gewoon achterop de motor of spreek gewoon niks af met haar ;)

De voormalige vrouw des huizes wel :+ Die moet namelijk dochterlief die dag dan bezig houden terwijl ze eigenlijk volgens de planning bij mij is die dag :)

Al die vrouwen ook ppfft :P ;)

Kreeg net een mailtje van dit topic. Zou er graag bij zijn maar kan helaas niet, ga die dag monobiken met een maat van mij, is een verlaat verjaardagscadeautje.

Wel balen, want ik sta voor het 2008 weekend al onder voorbehoud op de lijst en zou graag vast wat kennis maken met enkelen.

Worden er nog meer ritjes vooraf gepland?

Laatst bewerkt:
Kreeg net een mailtje van dit topic. Zou er graag bij zijn maar kan helaas niet, ga die dag monobiken met een maat van mij, is een verlaat verjaardagscadeautje.

Wel balen, want ik sta voor het 2008 weekend al onder voorbehoud op de lijst en zou graag vast wat kennis maken met enkelen.

Worden er nog meer ritjes vooraf gepland?

Na de aftermeetings van het Luxemburg-weekend in 2007, komen er nog genoeg pre-meetings voor de versie van 2008 :Y

Dus geen nood aan de man, op een dag ken je elke idioot die volgend jaar meegaat :+

Ok dan, de route *O*

Wat dachten jullie hiervan :
full

Had eerst een route van dik 360 km, maar dat is een beetje teveel van het goede :P

Dus de te rijden route is dus 273 km , maar waar nodig kan aan het eind makkelijker ingekort worden met 20 a 30 km, mocht dat nodig zijn ivm tijdgebrek/slecht weer etc. (vanaf veerpont wijke kan er ook rechtstreeks op zwolle aangereden worden ipv een rondje richting dalfsen)

Op veler verzoek zit er ook het leukste gedeelte van de ijsseldijk in.
De hele route gaat over : hasselt, de wieden, de weerribben, (na 62 km eerste koffiestop in Kalenberg), dijk "Kuinre-blokzijl-zwartsluis",veerpont genemuiden , kamperzeedijk, kamperland, elburg (2de koffiestop na 83 km), nunspeet, dan veel bossen en heide (veluwe ;) ) en bij Terwlode de Ijsseldijk op naar Welsum (koffiestop 3 na 70 km) . Vervolgens verder de ijsseldijk af, Veerpont Wijhe, om al kronkelend door Salland weer in Zwolle uit te komen na zo'n 273 km. (58 km na laatste stop)

Het zou zo'n kleine 5 uur rijden :] zijn, als we om 11 uur vertrekken en voor de 3 pauzes 2 uur rekenen, zijn we voor 6 uur bij het wokrestaurant.

Tot zover nog de voorlopige versie ..... Schiet maar :P

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit, Ted, maar ik zie dat het eerste stuk gewoon weer terug naar huis rijden voor mij is... :P :+

ziet er goed uit, Ted, maar ik zie dat het eerste stuk gewoon weer terug naar huis rijden voor mij is... :P :+
wat dacht je van mij dan, rij 270 km en ben dan nog steeds in zwolle :P

maar ik denk niet dat jij op de heenweg over dezelfde wegen rijdt ;)

Ik beschouw het vetgedrukte als: "Friesche zeurmodus"....

Ik zou hier werkelijk niet op durven te 'schieten' @Ted....... ziet er goed uit. Ik heb (nog) geen 'technisch rij-hulpmiddel' maar weet dat er veel tijd in gaat zitten om zoiets te maken. Dus :} hiervoor.

Voor degeen die het stuk IJsseldijk niet kennen, wel ff een waarschuwing, de weg is niet breed en er zitten een paar beste bochten-combinaties in (met aan weerszijde heggen).het kan er druk zijn en de laatste tijd veel röntgen-straling waargenomen.

:W

Voor degeen die het stuk IJsseldijk niet kennen, wel ff een waarschuwing, de weg is niet breed en er zitten een paar beste bochten-combinaties in (met aan weerszijde heggen).het kan er druk zijn en de laatste tijd veel röntgen-straling waargenomen.

:W

Ik meende dat dat vangmatten waren :? })

Dré heeft al eens bijna 4 meter lager gelegen op die dijk :X

Terug
Bovenaan Onderaan