aFroman stelt zich voor.... avonturier in spe

aFroman

Rookie
20 okt 2021
1
7
Hallo beste Motor-Forum leden!

Mijn naam is aFroman, ook wel Arjen genoemd en ik ben 23 jaren (oud). Twee maand geleden heb ik mijn motor rijbewijs gehaald en nu ben ik lid van dit forum! Zo snel kan het dus gaan. Ook was het de bedoeling om lekker te gaan sparen en volgend jaar rond maart eens te gaan kijken naar een allroad motor maar dit plan is veranderd en ik haal aankomende zaterdag mijn Honda Transalp XL650V op (waar ik over twee maand officieel op mag rijden).

Sinds mijn 4e levensjaar beoefen ik de sport motocross en bestaat mijn leven uit motoren, nu dat ik 23 ben en mijn eigen huis heb ga ik toch het crossen op een laag pitje zetten en me meer focussen om zoveel mogelijk te zien van de wereld, op niveau motocrossen en sparen is geen goede combinatie jammer genoeg dus dan moeten er keuzes worden gemaakt.

Mijn droom is om vele landen te bezoeken op mijn motor in combinatie met de TET routes ontdekken, mijn planning is om volgend jaar richting de Noordkaap te rijden als eerste echte grote rit maar hiervoor moet er nog van alles gepland en natuurlijk gespaard worden. Ook lijkt het mij leuk om wat video's te maken tijdens mijn tocht en misschien wat offroad tips en tricks. Voor nu allemaal nog ideeën dus.

Mocht je een vraag hebben dan mag je die natuurlijk gewoon stellen!

Met vriendelijke groet,

aFroman
 
:W Arjan
full
Succes
:]
. Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan