Waar lees je, of maak je uit op de action olie castrol isDus action olie = castrol olie? Laat mij niet lachen.. Gast lees je tekst nog eens door, wat heeft dit er nou weer mee te maken..
Waar lees je, of maak je uit op de action olie castrol is
net oil of olaz reclame. vrouw zegt veel te duur. Kruidvat spul is net zo goed.
luisteren is iets anders dan gehoorzamen
quote]
dus, als ze zegt afwassen!!
ga jij afwassen
Motor die er jonger uit zietzal ik dat maar in mijn motor gooien dan?
verjongen in de zin van diameters verkleinen (?).
wordt van deze boodschap niets wijzer
cmt2.quickfds.com
Object niet gevonden!
De gevraagde URL was niet gevonden op deze server. De link op deze pagina pagina is verkeerd of achterhaald. Gelieve de auteur van die pagina in te lichten over deze fout.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 404
www.quickfds.com
Apache
dus, als ze zegt afwassen!!
ga jij afwassen
. hun dealers lastig te vallen met vragen en klachten?
.
jij ,....ik ben een comp-nert
nee hoor, werkt ook gewoon met haarlak.Volgens mij moet dat bij oil of olaz toch anders
Hoogstwaarschijnlijk niet. Topic gaat goed.Nee ,...die 15W40 SF/CC komt hoogstwaarschijnlijk bij de grootste "ompakker" vandaan ,....
.....bij Kroon-Oil ,.....en da's gewoon SHELL ...
http://www.kroon-oil.com/nl/product...n/classic-multigrade-15w40/tab-specificaties/
En Shell koopt het bij BP, die het van Exxon hebben.
Motul en Motorex zijn ook hetzelfde, net als Valma: Kroon
...dat gold hier in de regio voor de benzine-pompen
( is op tv geweest )
shell is o.a : kroon-oil , pennzoil , quaker state
en kroon pakt ook om onder merk MPM
LVT is geen nerdDat is een hardcore XT en v8 rijder
Maar dat is een aanname.Zo als we hier dit topic niet snel naar deel 2 kunnen plaatsen dan begin ik gewoon weer dat action olie slechte olie is voor een goede prijs.
Een hardcore XT rijder is eigenlijk een rijder die geen fatsoenlijke motor kan kopen en bij de action olie koopt vanwege zijn financiele beperkingen, maar het niet zal toegeven om dan te roepen dat hij een hard cor XT rijder is
Zo als we hier dit topic niet snel naar deel 2 kunnen plaatsen dan begin ik gewoon weer dat action olie slechte olie is voor een goede prijs.