mijn instructeur wou na de eerste les alleen maar even benadrukken dat de openbare weg geen circuit wasJe moet het er inwrijven hè.Ik heb er 8 lessen over gedaan....... Examen was wat hectisch: Erik ligt lekker te slapen.......telefoon gaat:
Striekwold: "Waar blijf je nou, je moet afrijden!!!!"
Erik: "Ach ja, verrek, helemaal vergeten." (Was een dolle rit richting de Kruisberg.)
of
Tijdens een les, mocht nooit voorop rijden (doe ik nu nog steeds niet). Had speciaal voor de oprit van de A18 rustig gereden om wat ruimte tussen m'n voorganger te krijgen. Geef gas, ga lekker die bocht in.....
ERIK!!!!!!.....door de porto.
Idd prima vent, die ouwe. Heb met z'n zoon wel eens een "Roadrage-achtige" confrontatie gehad. Dikke loser die gast.Werd kwaad omdat ik hem en z'n aanhangwagen-leerling inhaalde, terwijl ze toch al bijna 30 reden.
mijn instructeur wou na de eerste les alleen maar even benadrukken dat de openbare weg geen circuit was
Ik ook zoiets hoor, en zie Royr ook al zoiets posten
Denk dat mijn bandjes met 4000 km ook wel glad zijn.
En dat rijd je makkelijk in 1 seizoen
Jup mijn rode Mazdarati.Ik ook hoor. 5000 km issie op en ik heb der 10000 vorig seizoen gereden.
DUS: dat wordt weer een achterbandje roken. Misschien dat we dat tesamen kunnen doen. Dat zal een pluim geven
vandaag mooi weer , heb een motor en sinds vanmorgen nieuwe fietsen.
had vandaag vrij , dus eerst met vrouw en zoon beestjes bekeken in de bos op de fiets .
hard terug gefiets om vervolgens nog zo`n dikke 80 kilometer met de motor te gaan rijden en net voor de regen weer thuis
leuk zo`n zaterdag
puppy is niet wezen rijden helaas de vrouw wilde een nieuwe auto dus wat hebben we vandaag gedaan!!!!! naar een nieuwe auto gekeken en het wordt heel misschien een peugot 106 16i 16v gti uit 96!!!!!!!!! foei wat sjouwt zn klein karretje zeg..
Je moet het er inwrijven hè.Ik heb er 8 lessen over gedaan....... Examen was wat hectisch: Erik ligt lekker te slapen.......telefoon gaat:
Striekwold: "Waar blijf je nou, je moet afrijden!!!!"
Erik: "Ach ja, verrek, helemaal vergeten." (Was een dolle rit richting de Kruisberg.)
of
Tijdens een les, mocht nooit voorop rijden (doe ik nu nog steeds niet). Had speciaal voor de oprit van de A18 rustig gereden om wat ruimte tussen m'n voorganger te krijgen. Geef gas, ga lekker die bocht in.....
ERIK!!!!!!.....door de porto.
Idd prima vent, die ouwe. Heb met z'n zoon wel eens een "Roadrage-achtige" confrontatie gehad. Dikke loser die gast.Werd kwaad omdat ik hem en z'n aanhangwagen-leerling inhaalde, terwijl ze toch al bijna 30 reden.
Was er wel geweldig weer voor, maar ja. Vrouwtje werken, ik klussen, en de kleine bij de oppas.
Welke fietsen heb je gekocht? Wij willen ook graag nieuwe fietsen gaan kopen, ben al een beetje aan het rondneuzen.
Oh, trouwens....
Zeg Marcel, vriendWerk jij niet bij Wildkamp
[me]p0ske heeft toch zijn grondwaterpomp kapot laten vriezen[/me]
Ik begrijp dat werden we als gedaan niet m'n wartaal tegen jouw door kunnen mij! Ga je je nou verstoppen voor mij op 2 April?(Afbeelding)
Verbaal red ik t niettegen de wartaalvan je, moet dus wat anders hebben om je de loef af te steken
Waarom mochtje niet voorop...waren ze bang dat je de weg kwijt zou raken
Zoon nooit gezien, heb idd meer van dat soort verhalen gehoord. Misschien word t beter als hij wat ouder word en de wereld wat beter leert kennen. Z'n pa is iig een goed voorbeeld.
Zo, ben weer terug van t werk!
Is t de hele dag mooi weer, regent t om 5 uur
Maarja, burn-out voor de winkel ging dan wel weer prima
@ Roy:Tof dat je kwam buurten! Heb je je striping nog gehaald?
@ Dion: Oproken in teamverband, dat lijkt me wel wat!
Dan film ik wel, mijn band is nl nog bijna nieuw
eeeeeeeeeeeh poske jaah goed gezien ik werk (volgens sommige ben ik alleen aanwezig ) bij wildkamp .
w8 even af er komt eind maart / begin april een nieuwe folder met aan biedingen , daar zal ongetrwijfeld een hydrofoor instaan .
misschien heb je onze merk pomp wel zodat we bij wildkamp nog een tweede hands vervangingonderdeel hebben liggen ( merk : saer en calpeda )
wij hebben batavus fietsen gekocht bij mekers gendringen , niet echt goedkoop maar had voordeeltje via mijn pa zijn werk . 8 versnellingen , geveerde voorvork , geveerde zadelpen , gelzadel , elecktronische verlichting , speciale stuurpen , antilekbanden . zelf wist ik ook niet dat je een fiets kon kopen met zoveel toeters en bellen .
(Afbeelding)
Waar staat dat,nee hoor zo dom ben ik niet man.ruil de laguna erop in!!!!En daar ruil je je R6 op in?
Goede morgen!
Nog mensen die (tussen de paasgezelligheid door) even gaan rijden?
Je GSX? Misschien kom ik nog wel ff kijken, maar ga zo ook even aan mn eigen motor klussen..
Mijn pomp is een laquatec prewave-4. Vast niet mogelijk daar een ander huis voor te krijgen. Heb je geen leuk 2dehandspompje voor weinig?
Gave fietsen, volgens mij niet de staccato ofwel ? Daar hebben wij wel oren naar