Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uit 2002 oude model 636 nog
lovely bike though :D
Over de dijk? Welke dijk bedoel je als ik vragen mag? Wij moesten vorige jaren nog allemaal klote-binnenwegen nemen.
Maar count me in, ovb welteverstaan
Hoop dat ik tegen die tijd een motor heb Ik kom ook uit Zevenaar, misschien met z'n 3'en ( of meer indien meer aanmeldingen uit de buurt ) naar Velp?
Dat moet ik nog even bekijken...
Ik hóóp dat ik dan mijn RS250 al helemaal klaar heb. Anders moet ik ff snel de RS125 alle vloeistoffen vervangen en de PV's eruit slopen.
Marco bezig met de motor?
Werk aan de winkel dus Berry
Nog niet, denk over 2-3 weekjes. Ben sinds donderdag bezig met auto heb er al 4 opzitten. Hoop dat motor ook zo snel gaat, dat ik op de motor naar de MM kan.
We blijven optimistisch
Zou wel tof zijn Succes dan!!
En anders zie ik het rood-witte gevaarte wel bij velp
(ps we gaan dan wel stukje over snelweg maar moet je er maar tussen gaan rijden dan val je niet zo op )
Werk aan de winkel dus
Jup, zal der een beetje om hangen...
Ik heb al het 1 en ander aan poser spul uit Engeland besteld (moet over 2 weken binnen zijn)
Nog wat Öhlins besteld moet ook wel lukken voor die tijd.
Alleen even kijken of de financiën en tijd het ook toelaten de brommer even langs PSTuning te brengen.
Iedere x weer leuke samenkomst hi hi hiwordt lekker druk bij de esso zie ik
Iedere x weer leuke samenkomst hi hi hi
Met beemer uiteraard voorop.[afbeelding]
hey ik en kameraad en nog 3 lui dus 5 gaan zeker mee esso velp ronaldz750 keven suzuki jamie b-king mike yammie 636 en nog 2 motors weeknie lol woon achter de esso[afbeelding]