Achterhoek + Arnhem --> Megameeting 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meneer die alles beter weet :9 , Met welke motor kom jij dan? Zie 3 verschillende in je Ava?

Dat moet ik nog even bekijken... :P

Ik hóóp dat ik dan mijn RS250 al helemaal klaar heb. Anders moet ik ff snel de RS125 alle vloeistoffen vervangen en de PV's eruit slopen.

Ben er helemaal klaar voor en vertrek vanuit velp :)

Heb er zin in :)

Over de dijk? Welke dijk bedoel je als ik vragen mag? Wij moesten vorige jaren nog allemaal klote-binnenwegen nemen.

Maar count me in, ovb welteverstaan -O-
Hoop dat ik tegen die tijd een motor heb :]Ik kom ook uit Zevenaar, misschien met z'n 3'en ( of meer indien meer aanmeldingen uit de buurt ) naar Velp?

Marco :W bezig met de motor? 8-)

Dat moet ik nog even bekijken... :P

Ik hóóp dat ik dan mijn RS250 al helemaal klaar heb. Anders moet ik ff snel de RS125 alle vloeistoffen vervangen en de PV's eruit slopen.

Werk aan de winkel dus :P

Marco :W bezig met de motor? 8-)

Berry :W

Nog niet, denk over 2-3 weekjes. Ben sinds donderdag bezig met auto heb er al 4 opzitten. Hoop dat motor ook zo snel gaat, dat ik op de motor naar de MM kan.
We blijven optimistisch :Y

Werk aan de winkel dus :PBerry :W

Nog niet, denk over 2-3 weekjes. Ben sinds donderdag bezig met auto heb er al 4 opzitten. Hoop dat motor ook zo snel gaat, dat ik op de motor naar de MM kan.
We blijven optimistisch :Y

Zou wel tof zijn :) Succes dan!!
En anders zie ik het rood-witte gevaarte wel bij velp
(ps we gaan dan wel stukje over snelweg maar moet je er maar tussen gaan rijden dan val je niet zo op :P )

Zou wel tof zijn :) Succes dan!!
En anders zie ik het rood-witte gevaarte wel bij velp
(ps we gaan dan wel stukje over snelweg maar moet je er maar tussen gaan rijden dan val je niet zo op :P )

_O- Zal wel lachen zijn :9

Nee, als ik het motorrijbewijs dan nog niet heb verplaats ik me daarvoor een paar maandjes met de auto. Dus gaat het rood witte gevaarte binnenkort de deur uit, en dan zien we wel of ik een maandje moet wachten met 'B' en een maandje met de motor, of als het langer duurt, dan dus eerst de auto.

Werk aan de winkel dus :P

Jup, zal der een beetje om hangen...

Ik heb al het 1 en ander aan poser spul uit Engeland besteld (moet over 2 weken binnen zijn)
Nog wat Öhlins besteld moet ook wel lukken voor die tijd.
Alleen even kijken of de financiën en tijd het ook toelaten de brommer even langs PSTuning te brengen.

Het word al weer lekker druk

:W

Laatst bewerkt:
Jup, zal der een beetje om hangen...

Ik heb al het 1 en ander aan poser spul uit Engeland besteld (moet over 2 weken binnen zijn)
Nog wat Öhlins besteld moet ook wel lukken voor die tijd.
Alleen even kijken of de financiën en tijd het ook toelaten de brommer even langs PSTuning te brengen.

Dat klinkt wel heel leuk :Y

Kan wss midden maart op voor auto...
Dan beginnen met motor. Heb ik nog 1.5 maand.
Ik ga m'n best doen :Y

Hoi allemaal *D ik ga mee vanuit Velp als het mag O-)

Offtopic: Racekip, ging jij laatst karten met een achterhoekse motorgroep bij Kartbaan Duiven? :X Vroeg me af wie zichzelf nou Racekip noemde op mn scherm en achterhoek united (of zoiets) kwam me enigszins bekend voor van dit forum.. was jij daar bij? Ik was aan het werk op de baan toen :P

Laatst bewerkt:
aha ok :P achterhoek united was het dus toch? dacht al dat het van MF was.. iemand zei ook al tegen me dat motorrijders zouden komen en ik herkende racekip's naam :P
heb stiekum te laat afgevlagd 1 keer xD.. Alleen de computer registreert je rondes dan niet meer omdat hij ophoudt met registreren na 10 minuten :( :P

Laatst bewerkt:
wordt lekker druk bij de esso zie ik :)
Iedere x weer leuke samenkomst :] hi hi hi
Met beemer uiteraard voorop.
full

hey ik en kameraad en nog 3 lui dus 5 gaan zeker mee esso velp ronaldz750 keven suzuki jamie b-king mike yammie 636 en nog 2 motors weeknie:P lol woon achter de esso:P
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan