achterbrug verlengen

anth0ny

Die hard MF'er
3 aug 2007
471
1
dordrecht
Al wat topics afgezocht alleen wat verouderd helaas..
Dus nog maals de vraag.
Is er iemand bekend met het verlengen van een achterbrug? Dit voor een fireblade sc28. Waarom? Dragracen en feever (driften)

Zie bijlage als voorbeeld.


Evt adressen zijn ook welkom.
full
 
Vanmiddag om 13 moet ik er zijn. Fingers crossed!.


Net de blade nog even na gelopen. Onderkuip gemonteerd(was eraf ivm oliefilter en wissel) gewassen en gepoets(ook al het blinkend aluminium glimt weer) en de velgen natuurlijk :P
full
 
Ben wel heel benieuwd!
Maar je hebt alles netjes aangepakt.

Daardoor heb ik bijna het idee dat je anders bent dan de meeste kerels met een verlengde achterbrug.
Hier in Den Haag zijn het voornamelijk een stelletje asocialen die in het centrum strepen trekken en voor overlast zorgen.

Maar moet wel zeggen dat een iets langere brug er altijd ook wel weer vetter uitziet.
 
We zijn inmiddels terug van de rdw in Zwijndrecht.

Daar aangekomen kwam er een ouder keurmeester. Voelde de bui al hangen.. Maar niets is wat het lijkt. Wat een ongelooflijk aardige man zeg!. Meneer heeft zelfs een foto van de motor gemaakt!. Alle aspecten door gelopen en afgetekend. Als laatste is de blade nog op de weegbrug geweest dit scheelde maar 4kg!

Tussendoor veel gepraat over o.a de achterbrug(credits naar JerryT natuurlijk!) Dat deze super mooi gelast was. Alles zag er op en top uit volgens de beste man. Die was ook zeer tevreden hoe de motor gebouwd was.(vering,verlichting etc)

Verder vroeg ik nog hoe het zat met Lelystad. De regel is dus zo alles na bouwjaar 1998 MOET NAAR LELYSTAD dan gelden dus de andere regels o.a. een weggedrag. Ik heb dus qua bouwjaar geluk gehad!

Ik kan nu eindelijk legaal rond rijden met verlengde achterbrug. Als het mee zit heb ik voor vrijdag de nieuwe kentekencard met 167cm wielbasis binnen! *O* *O*

Nu weten we allemaal ook wat de regels dus zijn. Voor 1998 lokaal station. Na 1998 tcl Lelystad dus!

Het scheelt me nu 355 euro! Straks maar de afspraak van 6okt annuleren! 8-)


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan