Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor de enkelen die wat moeite hebben met lezen:filmpje heeft hier al opgestaan, rijder R1 trok een onbedoelde wheely en verloor daardoor een meter of 2.
Maar ik denk persoonlijk ook wel dat een beetje scooter een R1 eruit kan trekken, dus met motoren <1000 cc hebben die helemaal geen probleem hoor! Zo stond ik laatst (met de GSXR1000 van een vriend) naast een scooter die een wedstrijdje wou doen. Stom als ik was liet ik me ertoe verleiden, nou, ik heb het geweten. Tot aan de 80km/u ging het gelijk op, maar dan liep die scooterrijder uit op me, en eens boven de 150 moest ik hem laten gaan. Ik zag hem in de verte nog een sprintje winnen tegen een Porsche 911 GTI op topsnelheid (volgens mij haalde die scooter met gemak de 310 echte (!!!) km/u.
&Op woensdag 21 mei 2003 14:08 schreef Desmo het volgende:hoe ziet dat eruit?en na 3 km is het blokje op. versleten. sloesh. basta.
Op woensdag 21 mei 2003 14:07 schreef TerrorMax het volgende:vaag hoor heb vaak bij stoplichten gehad dat zo'n scooter knultje een sprintje wilde trekken maar die kwamen niet eens in de buurt
Doet me denken aan een oud fimpje van Urbanus waar een piano uit de lucht komt vallen. "Echt waar, in Belgie kan dat!"filmpje heeft hier al opgestaan, rijder R1 trok een onbedoelde wheely en verloor daardoor een meter of 2.
Maar ik denk persoonlijk ook wel dat een beetje scooter een R1 eruit kan trekken, dus met motoren <1000 cc hebben die helemaal geen probleem hoor! Zo stond ik laatst (met de GSXR1000 van een vriend) naast een scooter die een wedstrijdje wou doen. Stom als ik was liet ik me ertoe verleiden, nou, ik heb het geweten. Tot aan de 80km/u ging het gelijk op, maar dan liep die scooterrijder uit op me, en eens boven de 150 moest ik hem laten gaan. Ik zag hem in de verte nog een sprintje winnen tegen een Porsche 911 GTI op topsnelheid (volgens mij haalde die scooter met gemak de 310 echte (!!!) km/u.
filmpje heeft hier al opgestaan, rijder R1 trok een onbedoelde wheely en verloor daardoor een meter of 2.
Op woensdag 21 mei 2003 14:46 schreef Haga-San het volgende:...hij stond op SuperCorsa Qualifiers om het vermogen kwijt te kunnen en desondanks kwam er nog de rook vanaf!!! Bij het volgende stoplicht gaf hij wel toe extra dikke Extran en 4 (!!) Danoontjes op te hebben, maar dan nog......
Daar geloof ik helemaal niks van!!!!ik denk het ook ja, LOL.
Ps. ik heb een keer aan het stoplicht gestaan naast Joop Zoetemelk in zijn wielrenpak, nou niet normaal zeg!!! Die wheeliet de eerste 8 versnellingen van zijn Gazelle, hij stond op SuperCorsa Qualifiers om het vermogen kwijt te kunnen en desondanks kwam er nog de rook vanaf!!! Bij het volgende stoplicht gaf hij wel toe extra dikke Extran en 4 (!!) Danoontjes op te hebben, maar dan nog......
de eerste paar meters wel hoor , maarja alsof die iets uitmake voor de rest
Zo goed als elke sportieve motor zit binnen de 4 seconden op de 100. En nee, er zijn geen scooters die een R1 eruit trekken. Ik word hier zo moe van hé.
de eerste paar meters wel hoor , maarja alsof die iets uitmake voor de rest
Nee juist niet!!!!de eerste paar meters wel hoor , maarja alsof die iets uitmake voor de rest
Met 25kw ben je de eerste paar meters echt niet sneller. Mijn broertje op de scooter houdt me bij tot de 60. Nou is zijn scooter ook wel vrij snel (voor een scooter).
filmpje heeft hier al opgestaan, rijder R1 trok een onbedoelde wheely en verloor daardoor een meter of 2.
Met 25kw ben je de eerste paar meters echt niet sneller. Mijn broertje op de scooter houdt me bij tot de 60. Nou is zijn scooter ook wel vrij snel (voor een scooter).
Als scootermannetjes dat filmpje zien denken ze dat die kerel op z'n R1 die scooter eruit probeert te trekken, echter dit probeert 'ie helemaal niet (of hij kan niet overweg met z'n R1).Reactie van een vriend van mij:
"Waarom zou een scooter een motor niet op de 100 meter kunnen pakken? In het filmpje van die zip tegen die r1, legd die zip het wel af.
Maar er zijn ook een stuk slomere motoren als een r1
Dus waarom zou een scooter sommige motoren op de 100meter niet kunnen pakken?"