aanschouw mijn BSA zijspantrekker

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.141
8.268
Assen
zonder span natuurlijk, zet ik pas hier neer anders wordt het topic wellicht verhuisd..
mijn digicamera doet steeds vreemder, en nu nix meer.
maar hier is íe
full
 
mja daar moet ik nog effe wat aan doen, een queeste voor dik pakkingpapier..
 
geen, hij rijdt zo veel leuker, voor het spanrijden hou ik het bij de dnepr
full
 
euh, de afgelopen 2 jaar heb ik 'm vooral voor dagelijks verkeer gebruikt, ongeveer 20.000km op de teller, en dit is de 2de teller, de vorige heeft er een tijd voor spek en bonen opgezeten
 
euh, de afgelopen 2 jaar heb ik 'm vooral voor dagelijks verkeer gebruikt, ongeveer 20.000km op de teller, en dit is de 2de teller, de vorige heeft er een tijd voor spek en bonen opgezeten
Mag ik daar op uit maken dat ie redelijk betrouwbaar is?
Techno denk aan een derde fiets dit lijkt me wel erg leuk!
 
mja daar moet ik nog effe wat aan doen, een queeste voor dik pakkingpapier..

Maak je niet dik,ouwe mannetjes druppelen ook altijd nog wat na en olie hoord in de grond thuis.
:)
Veel plezier met de oldtymer :}
 
een dnepr kun je redelijk betrouwbaar krijgen. een gereedschapskistje mee is een must want onderweg heb je soms dingen die je binnen 3 minuten kunt fixen, als je maar een tang of schroevedraaier bij je hebt. soms is dat 3 keer op een rit, soms een half jaar helemaal niet. ondertussen blijf je dingen aanpassen en verbeteren wat in je ogen niet goed genoeg is, sommiggen houden alles standaard en dat kan ook goed gaan.
als je een dnepr koopt, moet je het blok overhalen, soms zeggen ze dat dit al gedaan is, maar als je ze uithoort blijkt dat ze dan niet weten wat er is gebeurt(iemand anders heeft het gedaan, ja ja..) of is er half werk geleverd.
spanrijden is errug leuk, als je 80 hard zat vind(en met zo'n ding is dat hard zat!) is het een aanrader, ze hebben trekkracht plenty en veel bagage-stapelmogelijkheid. we zijn er 3 keer mee op vakantie geweest.
 
een dnepr kun je redelijk betrouwbaar krijgen. een gereedschapskistje mee is een must want onderweg heb je soms dingen die je binnen 3 minuten kunt fixen, als je maar een tang of schroevedraaier bij je hebt. soms is dat 3 keer op een rit, soms een half jaar helemaal niet. ondertussen blijf je dingen aanpassen en verbeteren wat in je ogen niet goed genoeg is, sommiggen houden alles standaard en dat kan ook goed gaan.
als je een dnepr koopt, moet je het blok overhalen, soms zeggen ze dat dit al gedaan is, maar als je ze uithoort blijkt dat ze dan niet weten wat er is gebeurt(iemand anders heeft het gedaan, ja ja..) of is er half werk geleverd.
spanrijden is errug leuk, als je 80 hard zat vind(en met zo'n ding is dat hard zat!) is het een aanrader, ze hebben trekkracht plenty en veel bagage-stapelmogelijkheid. we zijn er 3 keer mee op vakantie geweest.
Mooi man,Hebben we hier in het noorden v/h land ook adressen waar ik ééns kan gaan kijken?Zelf kom ik uit Drachten en degene ik kan bedenken is de haan uit 3é sluis.
Ook heb je het over "overhalen"wat bedoel je hiermee?
 
ik woon vlak bij je en op het moment heb ik alles uit elkaar liggen en kun je dus echt alles komen kijken..
russen(en andere motoren) nooit bij motorzaken kopen, particulieren zat, kijk maar eens op marktplaats, daar staan ook wel ural's te koop.
mail me voor m'n adres ..
en overhalen, op de site van de udcn staat een stukje wat ik er over heb geschreven, ik kan het ook wel naar je mailen.
het komt erop neer dat je de onderdelen moet vervangen die
1 geheid problemen gaan geven
2 mogelijk problemen kunnen geven
3 de afwerking doen die ze hebben "vergeten"
 
en waarom was Sammie NIET in Spaarnwoude???? :? :?

vind je het niet gezellig met een boel rusrijders
tesamen te zijn??
 
ik was bang dat je de kleppen van de dnepr aan mijn tentstokken vast zou knopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan