Aanschaf Mash 125cc zwart-wit

edwunn

Rookie
27 jul 2016
6
0
Domburg
Goedemorgen iedereen,

Ik ben nieuw hier en wil mijn ervaring tot nu toe met de Mash 125cc zwart-wit editie met jullie delen. Ik heb de motor nu net anderhalve week. Bij Motoport Breda was ik de eerste die een exemplaar in ontvangst mocht nemen. Ik ben er blij mee.
Hiervoor had ik een Yamaha Virago XV750 en die heeft er de brui aan gegeven omdat er een bout was afgebroken in de kardanas tijdens het rijden. Dat betekende meteen het einde van die motor.
De Mash is een 125cc dus verwacht niet dat je hiermee op de snelweg even lekker snel kunt inhalen, beter nog; haal helemaal niet in! Ik gebruik de motor vooral voor woon-werk verkeer en toertochtjes op de provinciale wegen. De motor rijdt lekker, en trekt veel bekijks. De meeste mensen kennen deze motor nog niet en de reacties zijn vooral positief. In de bochten gaat hij lekker, ik heb nog geen ervaring met nat wegdek. Het schijnt dat hij dan de neiging heeft om wat te gaan glijden. Ik wacht echter gewoon af hoe de motor zich dan gedraagt. Qua afwerking ziet het er naar mijn mening gewoon redelijk uit. Je moet voor de prijs van € 2795,00 ook niet meer verwachten. Toch heb ik het gevoel dat hij elke dag mooier wordt. Ik ben er blij mee. Ik moet nog wat meer kilometers maken om later wat meer te kunnen vertellen, dus zal ik binnenkort wat meer met jullie delen.
Oh ja, overigens gisteren voor het eerst getankt: 1:37,6!!! Superzuinig!



full
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met deze mooie motor, leuk om te lezen dat er meer mensen lichter gaan rijden.

Misschien een stomme vraag, zit er roest op je uitlaat aan het eind of is dit iets anders?

Welkom op MF en veilige km's gewenst!
 
Gefeliciteerd, veel plezier er mee! Heb 'm een paar maanden terug even gehad om te testen. :) Binnenkort komt ie op Motor-Forum ook nog eens langs in een test (door anderen), zal vast niet lang meer duren voor ook die te lezen is.
 
Blijven mooie fietsen :} , Gefeliciteerd met je brommert en veel plezier en veilige km's gewenst :]
Verbruik is altijd leuk om bij te houden op zo'n 125CC :P Haal zelf ook tussen de 1:35- 1:40 afhangend van de wind(en rechter hand }) )
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor!
Veel plezier ermee.
BTW Er is hier ook een Mash topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan