Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar het materiaal Pet wordt niet getest. Dat is ook heel slagvast.
Klopt. Maar dat komt omdat Pet zacht is. Daardoor is het kwetsbaar. Lexaan is breukvast, maar ook redelijk krasvast. Maar inderdaad, veel duurder.
Krakeleerd Pet ook als je het verwarmt?

Hey leuk die meiden. Rij jij alleen met een fietshelm op trouwens?
Had het al als tip gelezen, maar offcieel moet je een motorhelm op toch.
Geeft geen problemen?

Nee, was zomaar, heb niet met ze gereden zo.

Maar het materiaal Pet wordt niet getest. Dat is ook heel slagvast.

PET word erg veel in de watersport gebruikt. Vooral ruiten van speedboten worden ervan gemaakt.
Een van de redenen is de UV bestendigheid. Veel van dat soort ruiten verharden door het UV licht en PET heeft daar geen last van.
Daarnaast is PET een materiaal was vrij makkelijk te verwerken is, beter dan lexaan of plexi.

En waar haal je dat dan in plaatvorm?

Bij de Hornbach, Gamma of Praxis verkopen ze volgens mij alleen maar Lexan (polycarbonaat) of Perspex.

We hebben toch dit topic al ?

Kwestie van als je een zijspan te koop zet op het 'Te koop' forum, een linkje plakken bij de tips...

Nou vooruit dan maar: JanFillemJansen in "Schuurvondst: Squire zijspan"

Ik had m ook al gepost in het 'algemene zijspantopic' maar zag dat ik het eigenlijk hier had moeten doen.
Zou niet willen dat iemand niet zou weten dat er een echte squire st2 te koop staat

Als er iemand nog een leuke 1,5 persoons bak weet ter vervanging van de Velorex, dan houd ik me aanbevolen !!

(niet te gek duur natuurlijk )

Dan zal je toch echt bij Kwastert moeten zijn. En wacht niet te lang, want er zijn al kapers.

Al gelukt om hem op NL-kenteken te krijgen??

Neuh nog niet, gezien het gezeik wat je kunt krijgen als het bij het RDW niet gelijk goed gaat maak ik hem eerst helemaal gereed en dan ga ik voor de keuring.

dat moet een eitje zijn daar hij reeds de orginele Belgische papieren heeft en volgens de europese regelgeving moet hij dan toegelaten worden.

Maar voor BOT13 staat hij op kenteken.

Laatst bewerkt:
Je moet het linkje even aanpassen, ik krijg nu te zien dat ik de advertentie betaald heb...

Ja potverdikkie, had ook al het gevoel dat ik hem op MP had geplaats. Uw ad is geplaatst en kan tien minuten duren bla bla ha ha

Mooi achterbandje

Status
Niet open voor verdere reacties.