Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 70.725
- 20.013
Ik zoek geen tip meer, zondag deze gekocht.
[afbeelding]
Al 21 liter brandstof doorheen gejaagd met ophalen en een klein rondje thuis.
Hahahaa, tussendoor nog van Lara en Erik geweestHeee m,n oude span, paar jaar geleden als winterproject opgeknapt, echter door scheiding moeten verkopen.
Zelf de NVZ sticker zit er nog op.....alleen had ik een lage ruit op de bak gemonteerd.
Ik hoop dat je er veel plezier mee mag hebben
Hahahaa, tussendoor nog van Lara en Erik geweest
zie je wel, dat meende ik al te zien
@Rutger, wil je het wonderschone Velsen *kuch* geen Amsterdam noemen
Heee m,n oude span,
Was die daarvoor niet van “die andere Richard”? Je weet wel, jouw hofleverancier…..
Meen je niet.Heee m,n oude span, paar jaar geleden als winterproject opgeknapt, echter door scheiding moeten verkopen.
Zelf de NVZ sticker zit er nog op.....alleen had ik een lage ruit op de bak gemonteerd.
Ik hoop dat je er veel plezier mee mag hebben
Nee deze gsm foto is nog van zondagavond onderweg naar huis.Wat leuk om hier de vorige eigenaren van ons voormalig span te zien!
Kleine wereld!
\[edit]
je hebt flink gepoest!
Zo zag de Jawa er uit toen ik hem kocht, echter onder de kippestront en stro.
Lage ruit lijkt me trouwens ook wel mooi.
Gefeliciteerd WB
Lage ruit? Zoiets?:
[afbeelding]
Scheelt ook nogal een dot in je frontaal oppervlak.
Ok, heb je misschien nog een aankoop tip van de weekHet is een"wenskleur"beetje afgekeken van een Yamaha BT 1100 bulldog, heb toen ook de kontaktpunten en condensators vervangen.
De emblemen heb ik laten maken bij een reclame/bestickeringsbedrijf.
Later heeft Ben hem een beurt laten geven, geen idee bij welke motorzaak.
Hey leuk die meiden.Gefeliciteerd WB
Lage ruit? Zoiets?:
[afbeelding]
Scheelt ook nogal een dot in je frontaal oppervlak.
Ok, heb je misschien nog een aankoop tip van de weekvoor een ander ruitje? Hey leuk die meiden. Rij jij alleen met een fietshelm op trouwens?
Had het al als tip gelezen, maar offcieel moet je een motorhelm op toch.
Geeft geen problemen?
Zijn twee heel verschillende materialen hoor, PET en Lexaan. Het originele ruitje is van Perspex (allemaal merknamen) Ik heb ooit een laag ruitje gemaakt van PVC plaat, dat kun je makkelijk buigen, net als PET. Later heb ik het originele ruitje gewoon ingekort. Je trekt de zwarte strip er af en zet de decoupeerzaag er in. Netjes afplakken met papier plakband en rustig zagen. Niet te wild, je kunt er niet meer aanbakken.