Bieders zijn meestal geen kopers. Dan kun je lekker meebieden, maar wordt hij verkocht aan iemand die een mailtje stuurt, of even belt.
Ik ben nog op zoek naar zo'n wiel. Ga eens kijken hoe het bieden gaat lopen. ALs de prijs leuk blijft ga ik mee doen.
Ik ben nog op zoek naar zo'n wiel. Ga eens kijken hoe het bieden gaat lopen. ALs de prijs leuk blijft ga ik mee doen.
Bieders zijn meestal geen kopers. Dan kun je lekker meebieden, maar wordt hij verkocht aan iemand die een mailtje stuurt, of even belt.
Ik denk iets tussen de 150 en 200 euro voor zo'n wiel, bepaal je max en neem contact op.
Nadeel is dat de eigenaar al weet dat het zeer geschikt voor zijspannen is
Snap ik (JFJ) dan weer niet.. Als jij zegt dat het de prijs flink gaat opdrijven, waarom koop je er dan geen 17" wiel bij? Daar kan als winterband een Dunlop SPwinter sport 3D - 185/50 R17 86 H op. Goedkope velg, iets duurdere band. Maar die rij je vast niet zomaar op. Tenminste, of winter rijden moet je hobby zijn
huh, is er een 17 inch winterband????
Ik heb me helemaal te pletter gezocht naar die dingen en kon ze niet vinden.
Dat zou dan betekenen dat ik deze velg niet nodig heb en dat ik het gewoon bij mijn eigen 17 inch gs velgen kan houden.
Heb ik me ook over verbaast, Petaat had ook cruiserwielen onder zijn span, met grove hoge banden. Misschien kan het met sommige autobanden net wel.oh; en een 15" autoband past toch niet op een 15" motorvelg? of op een bmw velg opeens wel weer?
huh, is er een 17 inch winterband????
Ik heb me helemaal te pletter gezocht naar die dingen en kon ze niet vinden.
Dat zou dan betekenen dat ik deze velg niet nodig heb en dat ik het gewoon bij mijn eigen 17 inch gs velgen kan houden.
Heb ik hier al tijden geroepen op het forum. Zal er iets naar binnen op staan, maar als een 175 op een 3,5 wordt gezet zou het gewoon moeten kunnen als er genoeg ruimte in de achterbrug is.
oh; en een 15" autoband past toch niet op een 15" motorvelg? of op een bmw velg opeens wel weer?
ik heb dat verhaal van niet passen nooit begrepen. een inch is immers een inch.
Maar ik heb het zelf nog nooit geprobeerd omdat mijn velgen toch te smal zijn.
Misschien toch eens een keer proberen/ nameten
Graag gedaan RutgerJe kan toch ook inloggen op je eigen naam?
Hé, nu alweer in de verkoop ? Misschien wil Hevu hem wel terug
Zit er mooi op, die nieuwe ruit. Ik was in de veronderstelling dat hij verkocht was
Zit er mooi op, die nieuwe ruit. Ik was in de veronderstelling dat hij verkocht was
Oh, ik zie het al, het is niet leuk meer. Dat is snel
Heb Paul ff berichtje gestuurd met de vraag of'ie er zelf nog wel mee gereden heeft, zou zonde zijn als'ie er ook nog eens geen plzier van gehad heeft.Zit er mooi op, die nieuwe ruit. Ik was in de veronderstelling dat hij verkocht was
Oh, ik zie het al, het is niet leuk meer. Dat is snel