Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand wat voor merk/type is deze klomp?

full

Thanks Fillempie *O*

Toevallig een idee hoe de afmetingen van deze bak zijn?

iemand nog een hulpframe voor een R100??
http://link.marktplaats.nl/435770322

Als ie nu voor een K1100 was, dan kon ik er wat mee :P
Wat een raar hulpframe :?
Als hij op de foto goed ligt zitten de kogels aan de verkeerde kant. Dat T stuk aan het eind kan ik ook niet thuisbrengen. Ik zou er niet teveel voor geven, volgens mij is het een project.
Maar als het op een R100 past, past het op alles tussen '69 en '81.

Wat een raar hulpframe :?
Als hij op de foto goed ligt zitten de kogels aan de verkeerde kant. Dat T stuk aan het eind kan ik ook niet thuisbrengen. Ik zou er niet teveel voor geven, volgens mij is het een project.
Maar als het op een R100 past, past het op alles tussen '69 en '81.
Had ik ook al naar zitten kijken :?

Nette prijs. Kuip eraf slopen, kun je een tweede span van maken en dan rij je zelf bijna gratis 8-).

Zit je in ieder geval redelijk uit de wind.......................................toch?

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Volgens mij krijg je een zuurstofgebrek door het vacuüm achter dat ding.
Ik doe wel eens iets met aerodynamische dingen, maar ik kan je vertellen dat deze kuip je meer topsnelheid kost als de Moturist.

Laatst bewerkt:
Die kuipen zijn begin jaren 80 bij Ed in de werkplaats gemaakt naar het idee van Ed. Er zijn er toen een aantal van gemaakt. Hij werd liefkozend "de tram" genoemd.

Als die kuip nou makkelijk demonteerbaar zou zijn kun je een dagje weg met de familie, bij een meertje parkeren, kuip loshalen, buitenboordmotortje erop en stukje gaan varen _O-

Nog niet zo'n verkeerd idee, tenslotte heeft Ed dat ook eens een keer met een zijspan gedaan.

Ik heb nog een VX800 pekelbike staan en een klein jongetje van bijna drie die nog niet achterop kan. Misschien toch eens iets met een zijspan verzinnen.. O-)
Iemand nog een bakkie over? :+ Heb idd MP al even alle advertenties doorgenomen. :Y
(en 1 bod geplaatst :) )

Aansluit tips ook welkom. :$

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een VX800 pekelbike staan en een klein jongetje van bijna drie die nog niet achterop kan. Misschien toch eens iets met een zijspan verzinnen.. O-)
Iemand nog een bakkie over? :+ Heb idd MP al even alle advertenties doorgenomen. :Y

Volgens mij wordt het tijd om een eigen topic te starten.
Zo zet je er een Velorexje aan.
Volgens mij is deze motor voor een Velorexje aan de zware kant. Maar voor het idee zijn deze plaatjes wel grappig.
De onderste klemmen zou ik wel fatsoenlijk maken, Velorexklemmen zijn wel lekker makkelijk, maar niet echt stabiel.

en iemand die zo ongeveer uit rotterdam komt kan natuurlijk altijd even komen spieken; mijn bak is van het frame af dus je kunt alle aansluitingen en het zijspanframe (inclusief roestlaag) uitgebreid bestuderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan