Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de verkoper tevreden is, is hij niet meer dan 10% gezakt. Je stelt niet voor niets een vraagprijs.

Dus de LBS/Max is weer op de weg. Leuk dat het weer een V-Max combi is geworden.
Heeft ie ook een naafbesturing? Of een schommel?

Laatst bewerkt:
Als de verkoper tevreden is heeft is hij niet meer dan 10% gezakt. Je stelt niet voor niets een vraagprijs.

Dus de LBS/Max is weer op de weg. Leuk dat het weer een V-Max combi is geworden.
Heeft ie ook een naafbesturing? Of een schommel?

Voorvork heb ik niet gezien. Hij reed net weg toen aan kwam rijden. Was geen naafbesturing.....

Ik sprak afgelopen week Nohome. Hij heeft op MP al eens met interesse naar jouw span gekeken, maar wist niet dat hij van een MF-er was. Misschien moeten jullie eens kennis maken.

Zou leuk zijn. Dan blijft hij toch nog in de "familie". :Y

die lippen waaraan de dempers zitten zien er zo lang en dun uit, zou zelf een andere constructie kiezen.

Vindt het niet zo verkeerd, de lippen zitten aan weerskanten van de de dempers, lijken misschien wat dun juist omdat ze wat langer zijn. Het lijkt veel op de constructie van mijn EML vork.

Ik sprak afgelopen week Nohome. Hij heeft op MP al eens met interesse naar jouw span gekeken, maar wist niet dat hij van een MF-er was. Misschien moeten jullie eens kennis maken.

Dankje Halflive !

mijn mail is blackbird1100 apestaartje planet punt nl

Misschien komen we er wel uit :)

@ rutgertjuh:
inderdaad, ook een zwart schaap heeft familie nodig ;)

Laatst bewerkt:
Zet dat nou even als blackbird1100 apenstaart planet punt nl neer...
Heb ooit van Halflive geleerd dat de internet bots je dan niet kunnen vinden ivm je mailbox vol spam zooi..

Heb ooit van Halflive geleerd dat de internet bots je dan niet kunnen vinden ivm je mailbox vol spam zooi..

:^

Daarom zijn bijvoorbeeld de e-mail adressen in de profielen ook afgeschermd. Ze zijn ook niet klikbaar.

;) iemand die een beetje handig is vind die tegenwoordig ook hoor ;) voordeel is alleen dat punt nl minder interessant is dan dot com ;)

;) iemand die een beetje handig is vind die tegenwoordig ook hoor ;) voordeel is alleen dat punt nl minder interessant is dan dot com ;)

Halflive zit te snel op enter te drukken |(

Ook met een .nl adres is het heel vervelend dat je mailbox telkens volloopt met troep. Het maakt die spammers niet uit naar wat voor adres ze het sturen, het gaat hen om de massa.

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad een leuke bak. Daar ben ik vorig jaar ook nog mee bezig geweest.
Maar moest er toen 1500,- voor neerleggen. Uiteindelijk de californian gekocht.
Deze vind ik mooier. Het is Velorex zo te zien. Wel een voor zwaardere motor.
Ze zijn er dus toch..

Laatst bewerkt:
Deze heb ik hier op het forum toch ook wel eens voorbij zien komen??

Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop

Is een v.d. Born bak. Dat zijn mooie zijspannen vind ik. Lasmoat heeft ook zo'n bak.
Hij heeft net een XJR1200 Sarron gekocht waar deze bak komende winter aan komt te zitten. Wel gaan we die bak nog aanpakken. Krijgt een deur, nieuwe en wat "hippere" verlichting en moet dicht kunnen wegens het aanstaande lasmoatje/noadje ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan