dit is trouwens ook wel een leuke bak
WATSONIAN MONACO SIDECAR | eBay
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker, erg mooi, en losse bakken zijn in de UK niet zo duur. Jammer dat het stuur aan de verkeerde kant zit. Maar naast een fiets van voor '80 moet het kunnen.dit is trouwens ook wel een leuke bak
Als de verkoper tevreden is heeft is hij niet meer dan 10% gezakt. Je stelt niet voor niets een vraagprijs.
Dus de LBS/Max is weer op de weg. Leuk dat het weer een V-Max combi is geworden.
Heeft ie ook een naafbesturing? Of een schommel?
Ik sprak afgelopen week Nohome. Hij heeft op MP al eens met interesse naar jouw span gekeken, maar wist niet dat hij van een MF-er was. Misschien moeten jullie eens kennis maken.De mijne staat nog een paar dagen op MP...
http://link.marktplaats.nl/362620308
In de lente maar weer een keer opnieuw proberen...
Ik sprak afgelopen week Nohome. Hij heeft op MP al eens met interesse naar jouw span gekeken, maar wist niet dat hij van een MF-er was. Misschien moeten jullie eens kennis maken.
hij is heel mooi , echt een hebbeding
Ik zie niets geks aan die voorvorkhttp://link.marktplaats.nl/429358016
zie je niet vaak met een dergelijke vraagprijs, al heb ik wel wat bedenkingen als ik zo die schommelvork zie met die lipjes
Ik sprak afgelopen week Nohome. Hij heeft op MP al eens met interesse naar jouw span gekeken, maar wist niet dat hij van een MF-er was. Misschien moeten jullie eens kennis maken.
Zet dat nou even als blackbird1100 apenstaart planet punt nl neer...
Heb ooit van Halflive geleerd dat de internet bots je dan niet kunnen vinden ivm je mailbox vol spam zooi..
Heb ooit van Halflive geleerd dat de internet bots je dan niet kunnen vinden ivm je mailbox vol spam zooi..
iemand die een beetje handig is vind die tegenwoordig ook hoor voordeel is alleen dat punt nl minder interessant is dan dot com
mooie combiDeze heb ik hier op het forum toch ook wel eens voorbij zien komen??
Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop
Deze heb ik hier op het forum toch ook wel eens voorbij zien komen??
Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop