ow dat valt alweer mee Bachus, hou je het dus wel een beetje schoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij slaapt er in totdat ik die bak kom halenow dat valt alweer mee Bachus, hou je het dus wel een beetje schoon
wat zullen we nu nondenju meemaken
http://motoren.marktplaats.nl/motor...9k8T39fHrzzeoI/n8wclntv/&fta_ind=5&fs=1#photo
gaat onze trouwste Honda rijder nu van zijn geloof vallen
twee zijspannen.
heb ik iets gemist?
vertel wat voor span heb je nog meer ?
Inderdaad, een BMW K100, met een EML CT2001 zijspan er aan.
Hopelijk kan dat opgelost worden met ietsIk heb maar een klein minpuntje te noemen: De trillingen in de handvatten zo rond de 4500 toeren. Boven de 5000 rpm is dat wel weer helemaal weg trouwens.
Inderdaad, een BMW K100, met een EML CT2001 zijspan er aan.
Ik heb in de buurt wat rondgekeken naar diverse Goldwings, maar de GW waar mijn belangstelling naar uit ging was net voor m'n neus verkocht.
Ik zag de BMW/EML in een advertentie, maar vond de prijs veel te hoog. Toch maar eens gaan kijken, proefrijden, passen etc. Over de prijs konden we het eens worden, dus koop gesloten.
Uiterlijk is er trouwens wel wat op aan te merken, het lakwerk is niet perfect, maar voor een fiets uit 1983 kan het zeker slechter. Verder wat kleine dingetjes: klein scheurtje in de uitlaat, neutraallampje werkt niet, en het klokje valt af en toe aan (oftewel: klokje doet het soms wel, maar meestentijds niet).
Ik heb er ook nog een volle kuip bij, maar dat lijkt me meer iets voor de winter.
Wat me het meest verrastte was de remkracht van deze combi. Daar moest ik wel ff aan wennen. Verder is het breder, groter, zwaarder, luxer. Minder speels dus, maar wel comfortabeler.
Mijn nageslacht is vooral gecharmeerd van de mogelijkheid om te kunnen Nintendo'en tijdens het rijden.
Ik heb de combi net anderhalve week nu.
Op zaterdag opgehaald, op zondag naar de Zwarte Cross gereden, en op maandag de kampeerspullen er op gepakt en naar de camping. Omdat er geen trekhaak aan het span zit kon de aanhanger niet mee, maar de bagagemogelijkheden in het span en op de motor waren ruim voldoende om alles mee te kunnen nemen.
(foto van de campsite met combi)
Ik heb maar een klein minpuntje te noemen: De trillingen in de handvatten zo rond de 4500 toeren. Boven de 5000 rpm is dat wel weer helemaal weg trouwens.
[afbeelding]
EDIT: Er komt geen Cowboy op de bak.
Inderdaad, een BMW K100, met een EML CT2001 zijspan er aan.
Ik heb in de buurt wat rondgekeken naar diverse Goldwings, maar de GW waar mijn belangstelling naar uit ging was net voor m'n neus verkocht.
Ik zag de BMW/EML in een advertentie, maar vond de prijs veel te hoog. Toch maar eens gaan kijken, proefrijden, passen etc. Over de prijs konden we het eens worden, dus koop gesloten.
Uiterlijk is er trouwens wel wat op aan te merken, het lakwerk is niet perfect, maar voor een fiets uit 1983 kan het zeker slechter. Verder wat kleine dingetjes: klein scheurtje in de uitlaat, neutraallampje werkt niet, en het klokje valt af en toe aan (oftewel: klokje doet het soms wel, maar meestentijds niet).
Ik heb er ook nog een volle kuip bij, maar dat lijkt me meer iets voor de winter.
Wat me het meest verrastte was de remkracht van deze combi. Daar moest ik wel ff aan wennen. Verder is het breder, groter, zwaarder, luxer. Minder speels dus, maar wel comfortabeler.
Mijn nageslacht is vooral gecharmeerd van de mogelijkheid om te kunnen Nintendo'en tijdens het rijden.
Ik heb de combi net anderhalve week nu.
Op zaterdag opgehaald, op zondag naar de Zwarte Cross gereden, en op maandag de kampeerspullen er op gepakt en naar de camping. Omdat er geen trekhaak aan het span zit kon de aanhanger niet mee, maar de bagagemogelijkheden in het span en op de motor waren ruim voldoende om alles mee te kunnen nemen.
(foto van de campsite met combi)
Ik heb maar een klein minpuntje te noemen: De trillingen in de handvatten zo rond de 4500 toeren. Boven de 5000 rpm is dat wel weer helemaal weg trouwens.
[afbeelding]
EDIT: Er komt geen Cowboy op de bak.
dat is een luxe combi, zo herken ik je niet meer.
ga je hem niet matzwart maken?
dat trillen komt omdat een K100 geen balansas heeft.
de 16 kleppers hebben van die gewichtjes aan het stuur gekregen, dat zou je ook kunnen doen.
5000 toeren is bij mijn K75 kruissnelheid, ik rijd dan ongeveer 110.
doet de K100 dat ook of rijd jij een lager toerental?
is er een beetje interesse voor je Honda?
ik denk dat je een nette vraagprijs hebt, de meeste in die prijsklasse hebben geen schommelvork en autoachterwiel.
alleen het uiterlijk zal wel mensen afschrikken.
misschien anderen weer juist aantrekken
edit: mijn neutraallampje doet het al 10 jaar niet meer.
waarschijnlijk een gescheurd printje in het tellerhuis.
gelukkig heb ik de versnellingsteller.
Ik bereik binnen enkele maanden de gezegende leeftijd van 40 jaren, dus ik heb een ...... gekocht.
Neu, ik ga deze niet matzwart maken. Ik ga aan het uiterlijk niks veranderen.
Ik had al wel eerder gehoord van het trillen van dit type BMW, maar ik vindt het in de praktijk toch wel heel opvallend. En er zijn al stuurgewichtjes gemonteerd.
De snelheden die de teller aangeeft kloppen niet helemaal omdat de diameter van de wielen anders is. Ik heb dus nog niet echt een idee hoe hard ik rijd. Zo rond de 5000rpm op de snelweg rijd ik het overgrote deel van het verkeer langzaam voorbij, dus ik denk dat dat rond de 125Km/h is. (Zit er verschil in de eindoverbrenging tussen een K75 en een K100?)
Ik moet de verhouding tussen de originele K100 wielen, en de EML wielen nog even berekenen. Dan weet ik i.i.g. wat de teller afwijkt.
Zo'n versnellingsindicator zit er ook op, dus dat neutraallampje blijft voorlopig nog wel even zoals het nu is, vermoed ik.
Feli met je nieuwe spannetje!
Enne, fietstellertje?