Heb je die reclames niet gezien waarbij je een auto kunt financieren tegen 0% rente? Dat soort zaken zijn gewoon gratis geld als je het risico kunt nemen (en de lening dus in een keer af kunt lossen als het nodig is). Uiteraard afhankelijk vd voorwaarden als verplichte verzekering etc.
Lees mijn post nog eens, je hebt toch 10k spaargeld achter de hand? Die lening los je in een keer in en bij het BKR ben je die direct kwijt/levert geen probleem meer op want er is geen lening meer.
Heb je die reclames niet gezien waarbij je een auto kunt financieren tegen 0% rente? Dat soort zaken zijn gewoon gratis geld als je het risico kunt nemen (en de lening dus in een keer af kunt lossen als het nodig is). Uiteraard afhankelijk vd voorwaarden als verplichte verzekering etc.
Lijkt wel GTST joh.
Nog effe en der kwam zonne grote vuurbal uit da blok, BAM!
En dat bedoelde ik nou juist die laatste zinnen die je schreef met dat gat.
Je kan als ik het goed heb ook beduid VEEL minder lenen als je al allerlij leningen heb openstaan en die moet inlossen bij jehypotheek of bedoelde je dat zelf ook?
BKR blijft ook tijden geregistreerd staan ook al heb je hem ingelost staat hij nog.
ja, dat bedoelde ik.
En BKR blijft wel een tijdje staan, maar zolang achter alles staat dat het netjes op tijd is afbetaald is dat geen probleem. (zei de bank-medewerkster)
(New Kids, lol)
*snik*
Zou de topicstarter na het lezen van de reactie van de heer brouwer weer kwaad in zijn auto zijn gaan zitten? En zou hij daar dan nog steeds zitten?
ja, dat bedoelde ik.
En BKR blijft wel een tijdje staan, maar zolang achter alles staat dat het netjes op tijd is afbetaald is dat geen probleem. (zei de bank-medewerkster)
zowiezo .... een lening afsluiten voor 1250 euro omdat je motor wil rijden
Sorry maar als verkoper antwoorden met schoppen??? Als jij dat normaal vind laat jij je echt als een hond behandelen door mensen...
Het is toch je winkeltje de klant is altijd koning en je moet toch altijd beleefd blijven tegen de klant anders bouw je een slechte naam op.
Als de TS nou zou beginnen dat hij hem wel even de tering zal schoppen dan zeg ik als verkoper ja nu ga je te ver.
Uiteraard was het een meeneemprijs en mag TS niet zeiken als er wat mis is ja
Lees eerst eens het verhaal van de verkoper. Als je dan goed leest zul je zien dat die verkoper al veel geduld gehad had. Ik had die TS al na 2 minuten die motor om zxijn strot gevouwen.
En wie zegt dat de verkoper de hele waarheid post? of alleen de waarheid zoals hij die voor ogen had? Net zoals wellicht de TS? Waarom word het hele verhaal van ABT zomaar als waar aangenomen?
Ik kan me best voorstellen dat een winkeleigenaar eea net een beetje mooier doet voorkomen dan het werkelijk is. Zn reputatie(en dus inkomen...) staan op t spel.
De verkoper had hem ook zonder aanhanger weg kunnen sturen. Dat deed-ie niet, deze ontevreden klant kreeg gewoon een leen-aanhanger mee.ik had juist die aanhanger om de strot van de verkoper gewrongen, na dat En nu dr uit verhaal enzo.
omdat niemand (vrijwel niemand) slechte ervaringen heeft met A.Brouwer... ik ben er met mn pa geweest om voor hem te kijken naar een TDM800, werden vriendelijk te woord gestaan en proefrit was geen probleem met 10 minuten stond de motor klaar..
mn pa vond het echter niet wat voor hem en na dat te hebben aangegeven werd hem veel succes gewenst met de verdere zoektocht..
als er zowat geen slechte verhalen zijn te vinden over een dealer dan geloof ik eerder hem dan iemand die op MF gaat zitten bleren met naam en toenaam en plaats van de dealer, helemaal als diegene zo enorm afdingt en vervolgens het ding met een lening koopt en 3 maanden met een lege tank in de schuur laat staan
En wie zegt dat de verkoper de hele waarheid post? of alleen de waarheid zoals hij die voor ogen had? Net zoals wellicht de TS? Waarom word het hele verhaal van ABT zomaar als waar aangenomen?
Ik kan me best voorstellen dat een winkeleigenaar eea net een beetje mooier doet voorkomen dan het werkelijk is. Zn reputatie(en dus inkomen...) staan op t spel.
Edit:
ik had juist die aanhanger om de strot van de verkoper gewrongen, na dat En nu dr uit verhaal enzo.
Lees eerst eens het verhaal van de verkoper. Als je dan goed leest zul je zien dat die verkoper al veel geduld gehad had. Ik had die TS al na 2 minuten die motor om zxijn strot gevouwen.
Al zou de helft van het verhaal van de verkoper juist zijn. Vreemd is wel dat een tegen reactie van die snuiter uitblijft.
Zou er dan misschien wat waar zijn van het verhaal van Arjan??
Als je goed het topic doorleest, werd er vrijwel klakkeloos aangenomen dat de poster de waarheid sprak.
Maar goed waarom zou iemand met een eigen zaak, 1 mansbedrijf, zijn naam te grabbel gooien??
Waarom zou je eigenlijk niet een motor kopen die in de schuur laten rotten en dan na maanden mogen zeiken???
Waarom zouden verkopers nog bestaansrecht hebben he.
Nee geloof jij die snotneus nou maar, de verhalen die je leest en hoort over Brouwer bewijzen het tegendeel.
Dat Brouwer hem na eindeloos janken zoiets toevoegd lijkt me redelijk begrijpelijk. Op een gegeven moment is je geduld (en behulpzaamheid) op. Toch weer, voor de 2e keer, gratis de aanhanger meegeven. Ja zoiets doet alleen een slechte zaakeigenaar.
Zelfs de klagende klant zelf bevestigd dat dit zo is gebeurd:Ja, en das gelijk iets dat imho niet klopt. Je wil een klant niet meer helpen eigenlijk, sterker nog je zou m liever zn nek omdraaien en dan geef je m toch gratis een aanhanger mee?
Tijdens dit gesprek werd gezegd: "als je niet binnen 2 minuten die aanhanger achter je auto knoopt en je motor ophaalt dan schop ik je zaak uit en doe ik helemaal niks meer voor je".
Dus maar de motor opgehaald waarna de afspraak werd gemaakt dat hij de ketting, bougies en olie zou nakijken en dat hij vrijdag klaar zou zijn.
Even offtopic: dat gaat je niet lukken ben ik bangomdat niemand (vrijwel niemand) slechte ervaringen heeft met A.Brouwer... ik ben er met mn pa geweest om voor hem te kijken naar een TDM800, werden vriendelijk te woord gestaan en proefrit was geen probleem met 10 minuten stond de motor klaar..