9e Fazermeeting; de Zeeland editie. Zondag 10 sept

Toch jammer heh.....jij gaat zeker ook nét evt. die weekenden :?

Wordt m'n 3e poging al om mee te rijden, komt niet echt meer
geloofwaardig over op deze manier HeH :P

LOL. Nee deze keer ga ik eens gezellig mee naar Zeeland. We hebben voor de Eiffel nog geen datum staan:-) Dus zet mij er maar bij

grtx Willem
 
@Vindtieleuk

SHOW-OFF :+ .... *volgens mij heb je het véél te leuk op je FZ1
Zou je best wel es gelijk in kunnen hebben. En de aanschaf van een GPS voor op de motor heeft dit nog een extra zetje gegeven.

[me]vindtieleuk vindt het overigens veel te lang geleden dat ie met Trixz is wezen cruisen...[/me]
 
Thanks.

Ik moet alleen de foto van de Zeelandbrug nog veranderen in iets waar we wel langskomen. :9

De Zeelandbrug is natuurlijk wel een icoon. 1 Van de zeven wereldwonderen in Zeeland. *D *D

(Je zal maar ergens halverwege stilvallen met de motor en ongeveer 2 kilometer moeten duwen, zonder vluchtstroken :( :( |( *kuch*
 
Hoi

Ik ga een 2e poging wagen, ik reserveer gewoon alle dagen in mijn agenda.
Dus ik wil ook op de lijst staan.

Criteria: boven de 28 graden zal ik afzeggen, verder maakt het mij niet uit!


:]
 
Laatst bewerkt:
@vindtieleuk

bestaande route of zelf uitgezet?, ik vraag dit omdat ik de route evt wil omzetten naar mijn navigatie, kan meteen een google earth bestand van maken, mits niet teveel waypoints.
De route van de 8e fazermeeting had ik wel in track formaat gekregen, maar meer dan 600 points waren niet zo eenvoudig om te zetten naar google earth. :]
 
@vindtieleuk

bestaande route of zelf uitgezet?, ik vraag dit omdat ik de route evt wil omzetten naar mijn navigatie, kan meteen een google earth bestand van maken, mits niet teveel waypoints.
De route van de 8e fazermeeting had ik wel in track formaat gekregen, maar meer dan 600 points waren niet zo eenvoudig om te zetten naar google earth. :]
De route is zelf uitgezet in Mapsource met als basis veel lokale kennis.... *D
Zal ongeveer 45 via-points (waypoints) bevatten.

Wanneer de route definitief is zal hij uiteraard digitaal beschikbaar worden gesteld. Jij hebt toch een Tomtom? Welk type Mapsource bestand is voor jou het makkelijkste om te zetten voor je Tomtom?
 
Thanks.

Ik moet alleen de foto van de Zeelandbrug nog veranderen in iets waar we wel langskomen. :9

Een foto van de Mac?
O-)

Overigens misschien handig om samen af te spreken als we erheen gaan. Woon links van je. (je weet wel Ketel 1 en zo)

grtx Willem
 
De route is zelf uitgezet in Mapsource met als basis veel lokale kennis.... *D
Zal ongeveer 45 via-points (waypoints) bevatten.

Wanneer de route definitief is zal hij uiteraard digitaal beschikbaar worden gesteld. Jij hebt toch een Tomtom? Welk type Mapsource bestand is voor jou het makkelijkste om te zetten voor je Tomtom?

Het .gpb bestand is goed om te zetten naar tomtom en ook naar google earth.
 
Jaja... je moet wel mee...

Want ik heb van horen zeggen dat er iemand een nieuwe fazer heeft.

(ik ga er even vanuit dat je m inmiddels hebt)

Showen!

Groet,

Gijs!
 
Het .gpb bestand is goed om te zetten naar tomtom en ook naar google earth.
Ik neem aan dat je een .gdb bestand bedoelt ;)

Stuur me tegen die tijd maar een mailje met jouw emailadres, dan zorg ik dat je het bestand krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Overigens misschien handig om samen af te spreken als we erheen gaan. Woon links van je. (je weet wel Ketel 1 en zo)

grtx Willem
Eh......... :?

Links hangt af van welke kant ik op kijk en ketel 1 zegt me weinig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan