Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ergens gelezen dat dit verplaats is naar Namen8 mei, WK-Supermoto..Valkenswaard!
8 mei is in het hemelvaartweekend dat lijkt me niet handig want dan zijn er vast een hoop een lang weekendhier ff kijken dmv een poll hoeveel animo er is voor de MF-Meeting in mei dus hier de datums en ja 8 Mei is moederdag en we hebben ook nog het pinksterweekend maar vorig jaar was de meeting ook op moederdag en was best wel druk kan dus best wel.
8 mei is in het hemelvaartweekend dat lijkt me niet handig want dan zijn er vast een hoop een lang weekend
Wijzigen we gewoon de poll dan lijkt het alsof iedereen op de 8e gestemd heeftdaarom, 22 mei lijkt mij het handigst
8 mei is in het hemelvaartweekend dat lijkt me niet handig want dan zijn er vast een hoop een lang weekend
Mooi...dan zijn er ook een hoop vrij...
D'r is elk weekend wel wat, daar kunnen we niet allemaal rekening mee houden...
Nou eens een keertje niet in Veenendaaldus de 8ste in ????????
(harderwijk, veenendaal, apeldoorn of assen, het is mij om het even waar)
elk weekend zijn er een hoop vrij, maar lange weekenden zijn er ook een hoop weg
Ik heb op 1 mei gestemd. Is er niets bijzonders te doen.
(Wel de verjaardag van m'n moeder, maar dat maak ik dan de 8e wel goed... )
De 15 is idd pinksterweekend, en zijn er misschien een hoop mensen weg.
22 mei rijd ik in de Eifel rond. (Dan is het er tenminste minder druk!)
op 1 mei is er een newbee toer, dat wordt dus ruzie
blijft de 22e als enige mogelijkheid zonder discussie over
alleen als we een week (of meer) onderweg zijn[me]M91 vraagt zich af of de Newbeetour niet op de meeting kan eindigen? [/me]